vreemde situatie help! wie herkent dit

Discussie in 'Miskraam' gestart door manonenmike, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    nou meiden,
    met mijn ouders en schoonouders even gegeten want wat had ik INEENS EEN HONGER!!

de gyn riep me binnen en bekeek mijn echo en zag idd een hartje
    daarop zag ze mijn vette posi testen van gister nadmiddag en vanmorgen en zij ze kom maar eens liggen meis, als je er klaar voor bent gaan we direct inwendig even goed kijken.

ik sprong op en snel ontkleed en daar gingen we nou 1 tel later zegt ze kijk ik zie ´hem´ dus ik dacht ze ziet mijn baarmoeder, omdat ik juist nog zij dat ie wellcht gekanteld lag.
    maar nee hoor ik zie met haar en mijn man direct d baby vol in beeld!

mijn man sprong op rende de gang op en de hele afdeling heeft het gehoren! haha
    wat een vreugde opeens, ik drufde bijna niet naar het scherm te kijken maar ineens zegt ze kijk het hartje en de armpjes...
    wacht eens de baby zwaait zie je... zo mooi en zoo werkelijk...

ik ga morgen een afspraak amken met de nieuwe vk praktijk die zij me aanbeveelt, ik hoef niet terug naar de gyn want ik ben zelf helemaal gezond en de beeb was ook super gezond.
    de meting kwam helemaal overeen met de eerste echo en de uitgerekende datum.

de nieuwe vk word door de gyn ingeseind mbt wat er gebeurd is.

Mijn man heeft keurig naar de vk van gisteren gebeld ik begrijp niet hoe hij zo netjes bleef zo ken ik hem echt niet ahaha
    maar heeft gezegd schrijf ons maar uit.... we zijn hartstikke zwanger maar willen jullie niet meer terug zien...
    of we daar wel over na gedacht hadden vroeg ze?????? wat denk je zelf???

dus nu zo een lekkere douche,
    ontzettend lieve hyves berichten ook op mijn blog en volop lieve collega+s die net als jullie tot de laatste minuut in spanning met ons hebben meegeleefd!

dank meiden dit heeft me heel veel kracht gegeven

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ppff gelukkig, het kon ook niet anders.
    ga je nog een klacht indienen tegen hun? want wie weet hebben ze het ook tegen andere mensen gezegd die dus ook gewoon zwanger waren?

geniet van je zwangerschap!!!:D

3. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    ow wat kreeg ik een kippenvel toen ik dit las.meid wat erg voor je maar ben nu heel blij voor je geniet er maar lekker van...

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een tactloze trut (mag ik dat hier zeggen?)!

Ben blij dat het er nu toch beter voor jullie utiziet!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    yesssssssssssssssssssss zie je??t kon gewoon niet anders jemig wat een achterlijke echt een klacht indienen hoor wat een verdriet hebben jullie gevoeld dit is zo'n mooi kado heerlijk gefeliiii

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    van mij wel hoor;)

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow wat een super nieuws zeg!!!! geniet ervan!!

Misschien toch een vette klachtenbrief sturen, belachelijk!!

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gelukkig meid! Wat zul je gelukkig zijn. Hopelijk hoef je niet meer terug naar die andere VK....uit haar functie zetten zeker weten!!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Manon, ik hoop echt dat je toch ook overweegt een officiële klacht in te dienen.

Elke zichzelf respecteren verloskundige zou
    a. deze fout niet maken en
    b. de tijd nemen voor iemand die volgens haar een miskraam heeft gehad, volle wachtkamer of niet, en
    c. de ogen uit haar kop schamen, duizendmaal excuses aanbieden en met een waanzinnig grote bos bloemen op de stoep staan.

Aangezien er van a en b en c geen sprake is, is deze mevrouw niet capabel als verloskundige. Om het maar heeel voorzichtig uit te drukken. Bij jou loopt het nu goed af, afgezien van een enorme hoeveelheid onnodige stress, maar een ander zet het op een zuipen en brengt zo haar kind in gevaar, omdat ze 'de dokter' vertrouwt.

Ik snap dat je geen zin hebt in heisa, maar als je kort op papier zet wat er gebeurd is, zegt dat je het schandalig vindt én dat je van ze wil weten, schriftelijk, hoe het heeft kunnen gebeuren en hoe ze het in de toekomst denken te voorkomen, en vermeldt dat je overweegt een klacht bij de KNOV in te dienen, dat is de beroepsvereniging voor verloskundigen, KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen, dan heb jij er in 10 minuten alles aan gedaan om te voorkomen dat de vrouwen na jou misschien ook nog eens zoiets verschrikkelijks moeten meemaken.

Je kunt ook de KNOV bellen en melden wat er gebeurd is.

Suus

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vind ik ook! Jeetje man, dat mens snapt geen hol van dat echo-apparaat (onze echoscopist zei al zoiets toen we de termijnecho hadden, dat veel deskundigen er helemaal geen fatsoenlijke cursus bij volgen). Die krijgt geheid nog iemand die nog maar in de eerste trimester zit, bij wie ze ook zegt: Ik zie niks, je hebt een miskraam gehad...
    Daar moet echt wat tegen gedaan worden hoor!
    EN het zou de normaalste zaak van de wereld zijn als jullie op zijn minst een excuus van deze dame krijgen!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat is bij mij dus gebeurd bij 6 weken: u heeft een lege vruchtzak, hier zijn de abortuspillen, ik zie u wel terug als de baarmoeder leeg is. Volgende dag dus een vruchtje met hartactie te zien in andere kliniek. Deze dingen gebeuren echt.

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Oh meis! Ik heb letterlijk hardop gejuichd hier in de kamer toen ik las dat alles goed was!! Pffffff.. wat een spanning! En wat onnodig ook!! Ben zoooo blij voor je dat alles wel goed blijkt te zijn!! :D Echt super!!! Geniet ervan! Hopelijk heeft je volgende vk niet het IQ van een poffertje en het gevoel van een ijsblok, maar gewoon een lief mens zoals je verdient!!

Wat een heerlijk succesverhaal dit! :D

13. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    zojuist heeft mijn man gebeld met een ander vk praktijk, nou maandag gaan we kennismaken.
    ze schrok ook van dit verhaal en gaf duidelijk aan ik begrijp goed dat het vertrouwen weg is. ze stelde voor gewoon even een praatje te maken om te zien of het klikt... pfff wat anders he!!

nou vandag alle collega´s van me gezien ze hebben ookz o meegeleefd, vanmiddag spontaan wat lekkers vr bij de koffie ! hahaha

14. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    rotterdam
    ik ga idd een klacht indienen
    mijin verwijs brief met daarop miskraam had ik ook al gekopieerd voor we naar t ziekenhuis gingen en ik hem daar voor in mijn dossier moest achterlaten.

we gaan er nu dit weekend mee aan de slag!!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel goed, Manon! Ik wens je een schat van een vk, en een zorgeloze zwangerschap.

Lfs, Suus

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjeeee meis wat erg !!!!
    godzijdank dat alles ok is .. en groot gelijk dat je er werk van gaat maken !!

Deel Deze Pagina