Ons zoontje sliep de laatste tijd heerlijk door van ongeveer middernacht tot ongeveer 7 uur. Helaas zijn de vogels begonnen met fluiten nu het 's morgens eerder licht wordt en meneer vind dat hij dus vanaf nu ook om 4 uur wakker mag worden En dan te bedenken dat die stomme vogels door de klok vanaf aankomend weekend nog eerder beginnen met fluiten Nog meer meiden met van die 'slimme' kindjes?
nee, m'n kleine is zeker slim, maar slaapt gewoon lekker door... ik vind t heerlijk als de vogels fluiten s, morgens
Nooit bij stil gestaan eigenlijk maar mijn 2 boefjes zijn ook steeds vroeger wakker. Nu rond kwart voor 7 en dat was altijd rond 9 uur. Kan dat echt daar van komen???
mijn kleine is ook eerder wakker de laatste tijd...Ik weet niet of 't door de vogels komt eigelijk....Heb ik nog niet bij stil gestaan...Ik word er wel vrolijk van van dat gefluit 's morgens....
Kinderen kunnen geen klok kijken, maar hebben wel degelijk een biologische klok. Wij verzetten onze klok ook niet voor niks volgend weekend. Misschien zijn de kindjes daar gewoon eerder in?
Volgens mij gaan de vogeltjes vanaf dit weekend juist een uurtje LATER fluiten, want de klok gaat een uur VOORUIT. Dus als het dan 6.00 uur wintertijd (is oude tijd) is, dan is het "al" 7.00 uur zomertijd = nieuwe tijd ! Hier ook een smurf die de afgelopen week ineens om 6.00 uur wakker is i.p.v. om 7.00 / 7.30 uur.....
Hmm, nee, ons kleintje wordt niet wakker van de vogels, gelukkig! Zou je het ritme van zomertijd niet een beetje kunnen sturen? (off topic)
hier ook een meisje dat ineens vroeg wakker is. vlgens mij door het licht en niet door de vogels. wat adi al zegt inderdaad, de biologische klok.... gelukkig mogen we dit weekend de klok verzetten en dan is het weer een betere rijd. ik hoop alleen niet dat ze echt steeds vroeger wakker blijft worden omdat het toch steeds vroeger licht wordt...
denk niet dat het te maken heeft met fluitende vogels. die beginnen toch niet om 4 uur al te fluiten en de klok gaat inderdaad vooruit. VOORjaar en dan nog, als ging die klok een uur terug, dan zouden volgens jouw theorie de vogels al om 3 uur gaan fluiten. nee, denk dat het met wat anders te maken heeft. hier beginnen de vogels pas rond 6/6.30 uur te fluiten.
Hier ook door de vogels denk ik. En ze beginnen inderdaad al om 4 uur. Mijn mannetje was vannacht om half 5 ook "klaar" met slapen.
Mijn jongste heeft zijn 'biologische klokje' alvast veranderd. Hij wordt al een paar dagen om 06.00u. wakker ipv 07.00u. Van het weekend liggen we weer op schema.
Ik lig veel wakker 's nachts en hier gaan de vogels al rond 04.45 beginnen met fluiten Als ze nog maar denken dat het licht wordt beginnen ze met fluiten
Aan het einde van onze straat hebben ze een haan, die begint ook rond die tijd. Zo gezellig! Stomme beest vind het ook nog nodig dit een aantal keer te herhalen. Ik hou van dieren hoor, maar zó vroeg..