vreemde slijm

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moique rouan, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moique rouan

4 jul 2006
    63
    0
    0
    huismoeder
    hoorn
    hallo
    2 en een halve week geleden op maandag de 31ste jan heb ik een miskraam gehad. woensdag nog wat bruin en donderdag schoon daarna na de gyn voor een echo en inderdaad alles weg. gister had ik de hele dag wat bruinverlies en vandaag iets minder maar wel met slijm en best wel dik slijm ook. wat is dat? ik ben wel heel hoesterig met veel slijm ophoesten en ik weet dat dat bv in de ontlasting ook kan komen maar ook in de afscheiding??? en waarom dat bruine dan? heeft het toch nog te maken met de miskraam of eisprong? als ik het opzoek krijg ik alleen over zwangere met bruine afscheiding maar over mijn geval vind ik niets ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen.
    alvast bedankt weer groeten moique

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Moique.

Het kan ten gevolge van een eisprong zijn, kan inderdaad ook komen van het vele hoesten, maar dan doordat je met hoesten kracht zet en dat daardoor een vaatje is geklapt in de baarmoedermond en dat nu naar buiten komt. En dat doordat je een miskraam hebt doorgemaakt en je baarmoedermond nog wat gevoelig is.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina