Lieve verloskundige ik maak me een beetje zorgen heb sinds gisteravond 23.0o hevige buikpijn en diaree ook heb ik 1 Keer erg gespogen we dachten dat we wat verkeerd Hadden gegeten omdat mijn man en dochter het ook hebben maar toen mijn schoonmoeder zei dat ze het ook heeft denken we toch dat het een virus is, heb de huisartsen post gebeld want ik maak me een beetje zorgen om de baby ik ben 13 weken zwanger, ik probeer te drinken maar echt veel lukt niet kan ik nog iets anders doen en heeft de baby er last van? Bedank!
Hallo Kyrabella. Vervelend zo'n buikgriep. Inderdaad probeer water te drinken, evt droog voedsel dus biscuitje e.d. Evt. ORS dat is een zakje met mineralen en vitamines. De baby heeft geen last van jou buikgriep. Deze pakt wat hij/zij nodig heeft van jou en dat gaat dan ten koste van jou waardoor jij kan afvallen. Beterschap. Groetjes Ineke.
Bedankt voor je antwoord echt super dat jullie dit doen. Heb net een kopje thee gedronken maar eten lukt niet hoop dat het later vandaag wel lukt, fijn dat het voor de baby geen kwaad kan ik probeer natuurlijk zo goed mogelijk voor mezelf en de baby te zorgen de huisarts zei thee water en boillon en geen zoete dranken is dat het beste of kan je voor wat suikers een sapje of siroop nemen? De ors houd ik niet binnen wat is dat vies had ik vannacht geprobeerd bedankt!
Hallo Kyrabella. Hopelijk ben je alweer opgeknapt. Het beste is inderdaad thee en bouillon, zoete dranken word je vaak nog misselijker van en komt zwaar op de maag aan. Groetjes Ineke.