Hoi meiden, Ik ben nu 8, 5 week zwanger en zo ontzettend moe!!! Ik had wel vermoeidheid verwacht, maar niet zo extreem! Zometeen gaan man en ik boodschappen doen, en ik denk al de halve dag: hoe ga ik me door die supermarkt slepen?! Ik ben normaal nooit zo! Had verwacht "romantische wandelingen" te maken en eerste spulletjes te shoppen de eerste maanden.. geloof niet dat ik dat kan nu! En ook afspreken met vriendinnen.. ik vind het zo stom om te zeggen "ik ben echt te moe" maar het is wel zo! Daarnaast ook bij vlagen misselijk.. hoop zo dat dit binnenkort over is! Wie herkend dit gevoel, en voelde zich later (wanneer?) weer beter??
Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg moe! Ik dacht iedere ochtend, hoe kom ik deze dag door zonder te slapen op het werk hahaha Helaas eindigde deze zwangerschap in een medische abortus met 14 weken ongeveer. Ik heb het kindje gezien en het was al zooooo een mensje, dat je je ineens beseft hoeveel energie het je lijf heeft gekost om zoiets mooie te maken! Geniet ervan, neem je rust waar nodig. Bij mij ging het toen met 10 weken beter.
Ik ben ook doodmoe!! Maar lig ook in de nacht wakker grrr. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat niet, alleen aan het einde. Ik denk of hoop dat het na de eerste 3 maanden wel over zal zijn' Succes
Hier ook erg moe, ik kan de hele dag wel slapen of op de bank hangen.. pffff Dat had ik bij mijn zoontje lang niet zo erg..
Zooo herkenbaar. Zoals nu in het weekend slaap ik twaalf uur lang, maar na het warme eten kan ik bijna niet meer mijn ogen open houden. Vanmiddag even naar ikea geweest.....voordat we er waren was ik het al zat haha. Ach het hoort er bij en zal wel weer minder worden!
Heel herkenbaar en ik had goede hoop dat dat na de 12 weken zou beteren, maar ben nu 14,5 week zwanger en nog extreem moe. Goed luisteren naar je lijf en neem de rust die je nodig hebt, als dit mogelijk is natuurlijk.
Hier nog eentje die al vrij snel moe was. Ik móet echt s,middags een dik uur kunnen slapen anders kom ik de dag niet door. S'avonds na het avondeten en als ik de kids in bed heb liggen ben ik heel blij dat ik op de bank mag ploffen en meestal val ik heel snel in slaap.
Ja hier ook. Smiddags het liefst even bijtanken. Maar als ik smiddags geslapen heb wordt ik niet echt lekker wakker, ben dan misselijk. Dus dat is ook niets... Het is nu 19.30 en kan niet wachten tot zoonlief zo naar bed kan en ik erachteraan! Zzzzzzzzzzz...
Ik ben ook erg moe, maar vaak te moe om te slapen. Helaas overdag ook niet altijd tijd voor en word vaak heel vroeg wakker.
Hier be vorige keer op het begin moe en nu ook weer,ben benieuwd wanneer ik weer wat energie krijg.hoop t tenminste
Hier ook en bij de eerste geen last van gehad. Ziek en vermoeid, wist niet dat het zo erg kon zijn door een zwangerschap Heb een aantal weken totaal niet kunnen functioneren dus ja heel herkenbaar! Ik begin nu wat op te knappen en ben 12 weken.
Hier ook hoor! Vannacht 11 uur geslapen, net hondje uitgelaten en boodschappen gedaan, en zou t liefste alweer mijn bed inkruipen. Echt zo extreem moe.. Hoop echt dat dit over een paar weekjes over is, het huishouden ligt stil en mijn sociale leven eigenlijk ook.. maar het is allemaal voor een goed doel!
Ik ben sinds de vierde week ook erg moe. Niet vergelijkbaar met mijn eerste twee zwangerschappen. Heb vitaminepillen gekocht en het lijkt iets te helpen maar lig 's avonds wel 2 of 3 uren eerder in bed dan normaal! Overdag probeer ik alle energie te verzamelen en het huishouden houd ik gewoon bij je moet ook wel wanneer je al twee kindjes rond hebt lopen . Van de week zat ik eventjes achter de laptop, mijn ogen vielen gewoon dicht en ik viel bijna in slaap, dit was overdag!!.. Echt te erg . 's Avonds dus lekker éventjes bankhangen.
Ik herken het zeker. Ik ben dolblij dat ik zwanger ben maar ik vind de omschakeling enorm! Ik ben hard voor mezelf, zelden ziek, maak lange dagen, en voel me dus doorgaans ook fit en goed...buiten de zwangerschap! Nu ben ik doodmoe, doe niets anders dan overgeven en na een week steeds verlofuren te hebben ingezet, heb ik me vorige week 3 dagen ziek gemeld. Het is raar dat ik ineens niets meer kan, ik hou het gewoon niet vol. Nog maar een paar weken en hopelijk dan weer een beetje energie terug.
Heel herkenbaar dames!! Ik ben ook erg moe geweest, ik deed 3x per dag een dutje anders viel ik letterlijk om!! Extreem zoals ik al zei Nu sinds 1,5 week kan ik zeggen dat het 'over' is! Natuurlijk aan het eind van de werkdag wel moe, maar als ik dan een half uurtje lig ben ik weer opgeknapt Dus het duurde hier tot ongeveer 15 weken, met 12 weken was ik ook nog niet weer fit Houd moed want het wordt beter
Heel herkenbaar.. vanaf 13 weken merkte ik duidelijk vooruitgang!! Nu sinds een paar weken weer meer vermoeid en toen dus begonnen met middagdutjes
Had ik ook! Kon me net door de werkdag heen slepen en dan was het echt op. Vanaf 13 weken ging het bij mij een stuk beter, echt van de ene op de andere dag. Hou vol! En het is voor een goed doel... Ik was allang blij dat ik niet misselijk was!
héél herkenbaar...geeuw...slapen slapen en nog eens slapen en na het eten opnieuw helemaal uitgeput ...