beste dames, ik ben nog maar net zwanger.. 5,5 week.. maar al een flink buikje... hoe houden jullie het verborgen?? iemand tips oid... al versschillende vreemden hebben het gezien...(bekenden dus ook maar zeggen het neit) nu ga ik morgen weer aan het werk na de vakantie en heb geen idee hoe ik dit ga doen!!!
Ik droeg veel wijde kleding tuniekjes enzo dan valt het minder op. maar ik ben nogal dik dus bij mij dachten de meeste dat ik gewoon dikker was geworden.
ik zou dan tuniekje aan doen met een riem onder je borsten waardoor het wijd uitloopt en dan valt je buik ook niet op bij de H&M hebbe ze leuke
Kaken stijf op elkaar houden mocht iemand er naar vragen en anders zeg je dat je last van je darmen hebt of wat bent aangekomen. Trek daar gelijk een beledigd gezicht bij en je bent gered van verdere vragen. En als je niet kunt jokken dan zou ik het gewoon zeggen! Je bent pas 5,5 week, volhouden tot week 12 met snel groeiende buik lijkt me verdraaid lastig! Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
aan mij vroegen sommige clienten ook of ik zwanger was dus zei met heeel veel tegenzin nee en dat ik ws gewoon aangekomen was ...
ik ben nu bijna 11 weken en nu beginnen mensen het ook te zien ik zeg het gewoon. Voor die tijd heb ik ruime kleding gedragen en ik was net op vakantie geweest dus heb het lekkere eten op vakantie de schult gegeven.
Geen problemen mee gehad eigenlijk, had wel vaker een fleece aan (winter) en door verandering van hormonen had ik het altijd ijskoud. Met bijna 12 weken kwamen de eerste vragen van patiënten. Toen ben ik gewoon eerlijk geweest en heb het die mensen verteld.
Ergens is het best gaaf toch, dat je het al zo vroeg kan zien? Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk als je het nog niet wilt vertellen (en logisch, met 5,5 week). Moeilijk vooral als je vrij strakke werkkleding hebt... Ik zou inderdaad doen wat Iefie zegt, gewoon heel beledigd kijken en zeggen "en bedankt, dat is ook niet aardig?" ofoziets.. en dan bij 8 weken ofzo maar vertellen? Tot 12 weken gaat dan nooit lukken waarschijnlijk.. succes!!!!!!!
Te veel gegeten op vakantie??? En wellicht valt het niemand op, zelf zie je de verschillen veel eerder... En ja, misschien toch eerder vertellen, over een paar weken ben je wellicht kotsmisselijk en kom je daar niet onderuit
Hier had ik hetzelfde probleem, dus ik heb het met 4 weken al aan iedereen verteld. Het was zó overduidelijk, en ik vond het een beetje raar om het op te veel gegeten te gooien omdat het echt al een zwangerschapsbuikje was.
Ik doe inderdaad alsof ik zwaar beledigd ben! Ik was/ben vrij stevig en was flink aan het afvallen. Tjah.... Nu komt mijn buik weer terug (nu al! Ben net 8 weken) Dus ik doe net of ik beledigd ben, of ik verzucht dat ik het afvallen zo moeilijk kan vol houden.... Ik wil het nog proberen 3 weken vol te houden om niets te zeggen. Vandaagover 3 weken hebben we de eerste echo. Als we zelf met eigen ogen gezien hebben dat er echt een kindje in zit en het hartje klopt willen we het aan iedereen gaan vertellen. *telt de dagen af hahaha*
Wijde tuniekjes aan en keihard ontkennen... Hier was het ook al vroeg te zien, maar pas toen ik het bekend maakte zei iedereen dat ze het al dachten hihi! Laatst vroeg iemand hoe lang ik nog moest, toen ik zei dat ik net 3 maanden op weg ben verschoot ze van kleur hahaha!
super bedankt voor de reacties!! liegen kan ik niet.... krijg gelijk zo'n mega smile en twinkel oogjes al verschillende klanten hebben me vandaag gevraagd: hoe ver ben je misschien maar het fleece vest pakken... ga het maar wel snel aan paps en mams vertellen zodat ze niet van een ander wat horen.... vind het echt lastig...
ik heb niet aan verborgen houden gedaan, ook niet aan smoesjes waarom ik ineens een wijntje liet staan waarom ontkennen als mensen er naar vragen als het mis gaat merken ze ook iets aan je en moet je het eventueel alsnog vertellen...daarbij kan het ook in de 14e week nog mis gaan juist fijn om het in zo'n situatie ook te kunnen delen toch?
Daarom ging ik vandaag niet in bikini. Wil nog niet dat mn zoon het weet. En ik kan me niet voorstellen dat die niks ziet. En verder? Ach, als het opvalt, dan hoop ik maar dat mensen niet vragen (wat de meesten wel doen lijkt me) en anders.. dan zie ik wel ff.. Ligt er erg aan wie het vraagt denk ik (Maar ben slecht in liegen, dus ik gok, dat ik gewoon eerlijk ben haha)
waarom mag je zoon het niet weten? kleptie het door?? bij mn eerste zwangerschap heb ik met 12 weken een miskraam gehad en toen wist iedereen het al...aan de ene kant aan de andere kant ben je heel veel mensen een verhaal schuldig...