Stomme vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Corinne348, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

May 9, 2008
    268
    0
    0
    Misschien een stomme vraag,

Maar als je zwanger wilt worden en niet precies weet wanneer je vruchtbaar bent kan je toch gewoon tussen de 12 en de 16 dagen voor je volgende menstruatie elke dag S** hebben. Dan heb je toch de meeste kans.

Of zie ik het verkeerd.

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik denk dat het beste is als ij niet weet wanneer je ei is
    het best vanav dag 8 om de dag kan klussen tot dag 16 als je ong een cyclus heb van 28 dagen
    is ie nou langer begint je ook wat later met je eerste klus dag en eidig je ook wat later met je laaste klusdag
    elke dag sex is absoluut niet nodig

en heel eerlijk zou het lekker doen wanneer jullie zin hebben

3. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hoi,
    wij hebben het eerst ook zo geprobeerd,
    gewoon om de andere dag geklust. maar op den duur heb je daar geen zin meer in omdat het zo een opdracht word en toen was het dus niet raak, want hadden waarschijnlijk net de eisprong gemist :rolleyes:
    de volgende ronde gewoon ovu testen in huis gehaald,
    gewoon s'morgens eens overheen plassen en als ie posi word gewoon klussen, tot dat hij weer neg is ;)
    was meteen raak!
    veel succes meid ;)

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jammer genoeg is met ovu testen niet bij iedereen raak. Geen touw op aan te trekken dus...

5. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik geloof dat vanaf dag 10 van je cyclus om de dag het beste resultaat zou moeten geven bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen.

Wij zijn er na een jaar mee gestopt,want het werd allemaal veel te dwangmatig.
    Het moeten is na een tijdje niet echt bevordelijk meer voor het genieten.
    We klussen nu omdat we zin hebben en dat bevalt ons veel beter.
    De lol komt terug evenals de foute opmerkingen van mijn man.
    Laatst had hij het voor het eerst weer eens over brusje maken en hij had er echt lol in, vooral de manier waarop hij het bracht.
    Dit bevalt ons prima en komt er een brusje van is het van harte welkom.

6. Niet meer actief

Je kan het beste om de dag of 2 dagen tot 10 dagen voor je menstruatie.
    Maar ik ben van mening dat je veel beter kan klussen alleen wanneer je zin hebt, en als het na 8/9 maanden nog niet raak is gerichter kan gaan klussen.

Share This Page