Gisteren ging ik op controle en bleek ik al 2 centimeter ontsluiting te hebben! Dus alle oefenweeën zijn niet voor niets geweest! Vanmorgen ben ik ook de slijmprop verloren, heel veel slijm vermengd met wat oud bruin bloed! Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, iemand een idee? Vind het wel erg spannend allemaal Ik weet dat de slijmprop niet zoveel wilt zeggen maar daar ik al onsluiting heb gaat het misschien vlugger.
Wow, dat is zeker spannend! Je kan er helaas niets van zeggen hoe lang het nog gaat duren, maar het zal vast niet heel lang zijn. Heel veel succes!
hi... Lijkt er idd op dat het niet lang meer gaat duren... bij mij ging het heel snel toen ik mn wit-roze "naaktslak'verloor.... terwijl ik daarvoor allleen maar pijn in mn onderrug had... ongi klachten... iig heel veel succes en we horen het graag van je! xxmona
Ik loop al een week met oefenweeën (geen idee of ik ontsluiting heb) en ben vorige week de slijmprop kwijtgeraakt... ik hou rekening met nog 4 weken....... maar hopelijk even sneller! Volgens mijn vk valt er niets van te zeggen maar is het onwaarschijnlijk dat het nog heel lang gaat duren. Alleen voor mij is het tegengestelde van heel lang: morgen en voor haar over 2 weken
oehhh spannend! ik verloor mijn slijmprop in week 36 en ben in week 38 bevallen...... hoop voor jou dat het niet lang meer gaat duren! enneuh... voor als het zo ver is: SUCCES!
Pff van mij mag het eigenlijk wel beginnen hoor De gynaecoloog zei dat het voor volgende week zou zijn gisteren maar nu met die prop te verliezen weet ik het toch ook niet meer! We wisten al wel dat ze vroeger zou komen, het is niet echt een licht kindje (woog al drie kilo op nog geen 35 weken) en ze lag voor op de groei. Tot nu toe is het nog rustig in mijn buik, beetje vage spierpijn bij het rondlopen en heel af en toe een harde buik maar niet pijnlijk! Ze beweegt ook een stuk minder dan andere dagen