Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djam, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi meiden,

    Wij zitten in de derde ronde om zwanger te worden. Nu had ik de afgelopen 2 maanden echte "zwangerschapsklachten" ik was dan ook enorm teleurgesteld dat ik dus niet zwanger was. (bij mijn eerste was ik de tweede ronde al zwanger zonder klachten). Nu heb ik de in stelling van: ow dit keer zal het ook wel weer niks worden. Ik dek me eigen als het ware in voor een teleurstelling. Hebben jullie dit nu ook? of ben ik 1 van de weinigen?

    Liefs Mariska
     
  2. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Nee hoor. Ik behoed mezelf ook op die manier voor teleurstellingen.

    Vorige keren was ik zo ontgoochelt dat het niets was, dat ik de hele maand al aan het denken ben, ach, deze keer zal het ook wel niks zijn... Zo ver dat ik al uitgerekend heb wanneer mijn VOLGENDE nod ongeveer zou zijn :p

    Goed gek... Maarjaaah...
     
  3. Niet meer actief

    hoi meid
    heel herkenbaar
    is gewoon zelfbescherming
    veel succes met zwanger worden
    hopelijk is het snel raak ;)
     
  4. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor! Niks geks aan. Ik doe het ook. We zitten nu in ronde 7 en ik ga er al helemaal van uit dat ik over anderhalve week ongi ga worden. Ik wilde gisteren zelfs al een nieuw pak ovu-testen gaan kopen. Ik heb in elk geval wel al de reuze-voordeel-verpakking tampons in huis gehaald!
     
  5. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Gelukkig ben ik dus niet de enige. Mijn vriend wordt boos als ik zeg tegen hem: Het is toch niet raak deze maand. Dan zegt ie: Hoe kun je nu zo negatief denken :(

    Liefs Mariska
     
  6. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat het deze maand (weer) niet raak is. Hij zegt gewoon 'dan gaan we er volgende maand toch weer lekker tegenaan?'. Zo lief vind ik dat!
     
  7. Julita

    Julita Fanatiek lid

    11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Mijn man en ik zijn meer van de positieve; ik ben ook heel bijgelovig en ik ben bang dat als ik de hele tijd denk dat het niet lukt dat het dan ook echt niet gaat lukken.
    Ik snap jullie wel en ik heb ook dat soort dagen, maar in het algemeen ben ik heel positief!
     
  8. sindy

    sindy Lid

    19 aug 2007
    27
    0
    0
    verzorgende
    laakdal
    hey meid ik heb het ook zo zitten als jij haha
    erg he maja
    hopelijk hebben we het deze keer wel raak :)
     
  9. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik zelf zit nog op mijn eerst eigen ongi te wachten en die blijft me veel te lang weg.
    Moet van de ha assistente nog een maand wachten tot ik nog eens mag bellen.
    Heb zelf echt zo iets van: Dan ben ik toch nog niet ongi uit mezelf.
    Zit er echt op te wachten.
    Of in 1 keer zwanger mag natuurlijk ook :p maar daar ga ik al helemaal niet meer van uit.
     
  10. wensje

    wensje Lid

    5 jun 2007
    68
    0
    0
    Dit is zooooo herkenbaar! ;)
    Ik probeer mezelf ook helemaal in te dekken, mja als de :evil: :evil: dan toch komen, baal ik stiekem toch nog weer even!
    Vrouwen-eigen waarschijnlijk!
     
  11. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Vorige maand had ik zoveel klachten en had ik echt het gevoel dat ik zwanger was. Misschien was ik het ook wel want ik was een paar dagen overtijd maar werd wel ongi daarna. Deze maand heb ik echt het idee dat ik niet zwanger ben, heb ook maar tampons gekocht (haha, voor 3 maanden tegelijk) want ik wil er niet echt op hopen dat het nu raak kan zijn. Maar ik sluit het niet uit....Vind het best moeilijk om daar een goed evenwicht in te vinden. ik vind ook dat je positief moet blijven denken want dan trek je eerder iets positiefs aan, maar wil ook mezelf er niet te veel op verheugen want dan valt het zo tegen....zucht..
    bar
     
  12. Juniper

    Juniper Actief lid

    23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi, ik herken het hier allemaal precies. Ik zit nu in ronde 3, maar ik heb gewoon heel erg sterk het gevoel dat het niet gaat lukken bij ons...ik weet niet hoe dat komt. Afgelopen maand had ik alle verschijnselen, en toch geloofde ik het niet (en terecht, bleek dus). Maar goed, pas in ronde 3 dus, hopelijk is mijn gevoel onjuist!

    Succes allemaal!
     
  13. Poeki

    Poeki Actief lid

    25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik denk ook 'negatief', in de hoop dat het wel positief wordt.
    Maar inderdaad een soort bescherming tegen de mogelijke teleurstelling.

    Ik heb een dochter. Maar voordat ik zwanger werd van haar zat een miskraam. Die eerste zwangerschap kwam na 1 jaar wachten en eindigde dus in een miskraam. Hierna duurde het 3 maanden tot ik zwanger was.
    Ik denk nu van het zal vast weer een jaar duren. Daarna zien we wel.
    Lukt het wel eerder dan mag ik erg blij zijn en van geluk spreken.
     
  14. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Meiden, ik ben vandaag ongi geworden, pfff me gevoel was dus juist dat ik niet zwanger was. Ben een week te vroeg, heb nu deze maand weel een kortere cyclus. Baal als een stekker. :x

    Liefs Mariska
     

Deel Deze Pagina