Regelmatige cyclus, nu overtijd maar negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mummy28, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    snap er niks meer van, zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien heb ik best een regelmatige cyclus met 1 keer 1 van 30 dagen ertussen.

nu zit ik dus op dag 32 met nog geen enkel gevoel van een komende menstruatie. door ovulatietest en het voelen van eisprong weet ik dat ik nu op 16 dpo zit. normaal een lf van 14.

nu heb ik vanmorgen getest en deze was negatief. snap er dus niks meer van.

weet dat jullie me niet kunnen zeggen wat er aan de hand is, maar wie heeft dit ook meegemaakt?

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Heb dit ook al eens eerder meegemaakt, ik werd toen alsnog ongesteld maar 3 dagen te laat....maar het is gewoon kut als het gebeurd! Je hoopt er zo op! Ik heb een beetje dezelfde cyclussen als jij.

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik heb het niet meegemaakt, maar misschien heb je een laag hcg gehalte? Zou over een paar dagen nog een keer testen. Verder weet ik het ook niet.

4. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    mummy28: ik heb precies hetzelfde als jij. Vandaag zit ik ook op dag 32. Gisteren heb ik een test gedaan en hier was echt niks op te zien. Vervelend hè, die onzekerheid?? Je kunt echt alleen maar afwachten... Ik zit nu in ronde 5.
    Heb jij kwaaltjes of niet? Ik ben alleen ontzettend moe, 4 dagen terug dacht ik ongesteld te worden, had toen een uur ofzo buikpijn, maar dat is weer weggegaan. Heeft iemand een idee???
    Sterkte met wachten.

5. twinkle82

twinkle82 Lid

12 nov 2012
    35
    0
    0
    Hoi dames,

Er zijn verhalen bekend over vrouwen die pas laat positief testen. Geef het nog wat daagjes en test dan nogmaals. Als je het niet vertrouwt, kun je ook bloed laten trekken bij de HA.

Helaas kan je lichaam je ook flink in het ootje nemen... De wens is dan zo groot dat je lichaam hierop reageert.

Ik hoop voor jullie dat het positief nieuws mag zijn!

xxx

6. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties.

Arr, hier geen symptomen. maar dus ook niet van een komende menstruatie. alleen op de dag dat de innesteling zou kunnen zijn misselijk geweest en gespuugd.

wachten wachten, hoe moeilijk is dat. :)

7. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Zo verschrikkelijk die onderzekerheid! Het kan nog alle kanten op hoor. Geen bloed geeft moed ofzo toch?

Nou heel veel sterkte met wachten!

Groetjes

8. Tallie88

Tallie88 Lid

20 nov 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ugh vervelend voor je, die onzekerheid. Het kan inderdaad beide kanten op... misschien kan ik je een positieve hoop geven door te zeggen dat ik bij mijn zoontje pas op dag 8 na NOD positief testte... en dat was zelfs een heel licht streepje. Houd hoop, ik duim voor je ;)

9. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Tallie88 Kan het dus wel na 8 dagen pas? Had je wel klachten of niet? Ik voel me - buiten de moeheid om- helemaal goed! Geen zere borsten of iets dergelijks... Heb er eigenlijk maar weinig vertrouwen in. Mummy28 Heb jij ook zoiets van: 'Ik kan niet zwanger zijn, want ik voel niks'???

10. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Is zo rot die onzekerheid! Irri ook als je lijf juist nu zulke dingen doet!!

11. Tallie88

Tallie88 Lid

20 nov 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Blijkbaar kan het! Ik had ook géén klachten, daarom was ik zeer pessimistisch, ik dacht écht niet dat ik zwanger zou zijn die maand..toen na ruim een week mijn menstruatie nog steeds uit bleef, had ik zoiets van: ik test nog één keer en anders wacht ik het af (was net een maand met de pil gestopt, heb wel altijd een stopweek ingelast, dus dacht dat ik misschien aan het ontpillen was).

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter had ik 10 dagen na NOD pas de eerste tuurtest (dag 40). Later bij termijnecho bleek ik een laat ei gehad te hebben, ben een week terug gezet.

Maar als je dan terugrekent, werd de test dus ook pas positief vanaf ongeveer 18 dpo...

Het kan dus echt nog wel... Veel succes met wachten!

13. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet toch afwachten, bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook geen klachten. dus dat ik geen klachten heb zegt inderdaad niks. alleen toen teste ik op NOD met een heel licht streepje.

14. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    o jah, en wat ei betreft. heb ovulatietesten gedaan en voel mijn ei ook altijd. dit is nu dus 17 dagen geleden. wordt normaal altijd 14 stipt 14 dagen erna ongesteld. en nu dus niet. zo vervelend!

Deel Deze Pagina