Seks voelt niet fijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kniks, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit met een genant probleem, maar stel hem hier wel even gezien het hier vol zit met zwangeren ;) , sinds een week of 2 voelt seks gewoon niet lekker meer.

Eerst begon het eh, penetreren wat rauw en pijnlijk aan te voelen. Alsof er schuurpapier om mijn vriendlief zijn edele deel zat gewikkeld. Dit was helaas niet op te lossen met glijmiddel.

Nu is het onderhand zover dat mijn vriendin daar beneden zoiets heeft van laat maar en sluit zich als een mossel dat gevaar ziet.
    Na een tijdje "ouwehoeren" gaat het wat beter maar ook dan voelt het niet fijn, net of het te krap is allemaal daar.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben of tips hebben? Ik kan er niet veel over vinden namelijk. Ik vind het nogal vervelend, niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn vriend.
    Hem maakt het niet veel uit en zegt dat het komt door de zwangerschap, maar ikzelf zou toch wel willen zien dat het anders is.

2. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    De beleving van seks kan inderdaad veranderen door je zwangerschap. En als penetratie pijn doet is dat erg vervelend, maar helaas weinig aan te doen ben ik bang, als glijmiddel en ruim de tijd nemen niet helpt. Maar gelukkig bestaat seks uit meer dan alleen penetratie, dus ik zou zeggen, leef je daar mee uit! :D

3. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) komt goed, ik vind hand en spandiensten meestal belangrijker dan de daad zelf.

Bedankt voor je antwoord! Ik wist niet dat de beleving zelf anders kon worden helaas.

4. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    aw ik had 't in begin ook effe zo :( Gelukkig wel over gegaan met veel geduld en glijmiddel... Wat uiteindelijk echt heel erg heeft geholpen is dat mijn man me gewoon ging masseren, zonder echt "meer" te vragen. Toen ging ik me zo erg ontspannen dat alles vanzelf ging. Ik heb 't nogal snel dat als ik eens pijn heb, het de volgende keer helemaal niet meer wil lukken, soort van cirkel waar we dan in terecht komen.
    Ik hoop dat het snel weer over gaat want is niet fijn he...

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik had het ook in begin maar gelukkig is dat nu over.

6. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ik heb hier ook last van, helaas nu nog steeds, het is soms zelfs zo erg dat ik elke aanraking van mijn vriend al niet fijn vindt... Baal hier enorm van en mijn vriend natuurlijk ook,

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee ik heb hier geen ervaring mee, een idee om het eens te bespreken met de verloskundige? Misschien dat zei dit eerder heeft gehoord.

8. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Altijd groot fan hier. Maar de laatste keer was ook niet zo fijn als normaal. Achteraf ook t gevoel dat het schraal was (al was daar lichamelijk gezien geen reden toe). Het is natuurlijk dat je lijf zich aanpast, dat de boel beter doorbloed wordt, wellicht daardoor ook wat nauwer misschien?
    Ik richt me al een flinke poos minder op ' de daad ' en meer op aandacht voor elkaar. Masseren, strelen, noem maar op. Op dit moment krijgen we daar allebei meer voldoening uit.
    Maar ik zou zeker als het zeer doet/onprettig voelt, het even laten. Succes!!

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    @ Kincks
    Je heb voor vrijen/sex meerdere dingen nodig
    1e = zin (heb je dat of kun je dat krijgen? Als je je er niet toe kan zetten kun je stoppen.... Zin kun je wel maken, zie de andere posts. Zit je wel lekker in je 'zwangere' lijf)
    2e = opwinding/nat (de doorbloeding veranderd, dat kan ook dat beïnvloeden)
    3e = geen pijn (ander ei het ook al, als het zeer doet kom je in neerwaartse spiraal, pijn-spanning-pijn-etc)
    4e = minder ruimte/ bodem gespannen (verschillende redenen, obstipatie, plasklachten, pijnklachten. Eerst 'ándere' dingen naar binnen (vingers etc...))
    5e = buik in de weg (ander standje...)

Veel plezier en probeer het maar uit.....
    Lekker plastische tekst, maar misschien heb je er wat aan....

10. luusje

luusje Lid

5 jan 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    Ook erg last van gehad. Glijmiddel hielp enorm!
    En gewoon rustig aan doen ;)

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik heb daar dus best lang last van gehad (pijn en gevoel dat het opeens te krap was enz.) echt wel van 16 tot 26 weken geloof ik.. Het hielp inderdaad wel wat om de tijd te nemen en te ontspannen maar ik heb geen gouden tip voor je.
    Wel de geruststelling dat het hier net zo spontaan weer over ging als dat het begon:D

12. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hier juist het tegenovergestelde, namelijk erg veel nattigheid... Ook niet zo tof. Alles glibbert en glijdt veel te makkelijk, waardoor er juist voor mijn vriend niet zoveel aan is (want weinig wrijving). Heb al wel geprobeerd (okee, awkward dit, maar goed...) om eerst een tampon in te doen, zodat t wat 'droger'werd, maar als we dan eenmaal bezig zijn, is het al snel weer te nat. :(
    Bovendien heb ik een vent die het idee van een baby zo dicht bij zijn edele delen niet uit zijn hoofd kan zetten en dus is de sex hier sowieso al naar het waakvlammetje geschoven...

13. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    haha , ik heb al 21 weken geen sex meer gehad
    durf het gewoon niet , verkramp helemaal en dan doet het pijn.

mijn arme man moet het voorlopig dus nog even doen met zijn eigen en mijn rechterhand ;)

14. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Nou zo zie je maar dat sex voor iedereen een beetje anders word tijdens de zwangerschap!Hier bij mijn eerste zwangerschap altijd in 'the mood' zeg maar!:) ik besprong mijn man bekant!haha Deze zwangerschap is mijn libido gedaald naar het vriespunt;) Ik word van werkelijk niks opgewonden en hebben echten weken ons best gedaan, maar houden het nu maar voor gezien!Ik moet nog maar hoogstens vier weken dus dan maar beetje rotzooien en verder lekker kroelen!;):)

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Goed ff opwarmen van te voren zorg dat je lekker nat bent dan moet het goedkomen... zeker als er ff een lassie vanonderen heeft gelikt ;)

16. Huh? Hoe ben je dan zwanger geworden? ;) Je krijgt toh altijd 2 weken cadeau voor de eisprong? :)

Hier gaat alles gelukkig nog prima, maar ik ben ook nog niet zo ver...

17. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Nou je bent wel erg scherp hoor bolkje haha :) 21 weken of 19 weken ...wat maakt het uit, het is iig erg lang haha;)

18. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik zou even langs de huisarts gaan.
    Ik had hetzelfde en blijk een schimmelinfectie en een bacteriele infectie te hebben en zit nu aan de antibiotica.

19. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wij hebben ons er beiden bij neergelegd dat het gewoon niet meer gebeurt en sindsdien is het al 3x wel gebeurd :( Dus als de druk eraf is werkt het vaak wel beter. En als je vriend zegt dat hij het niet erg vindt, neem dit dan ook van hem aan;)

Deel Deze Pagina