ik heb in het verleden engelstalige telefoontjes gehad die begonnen met congratulations!!!! en dan hing ik direct op. had nu een ander geintje 090 nummer op mijn facturen bij ziggo, en de rekening die oppeens met 30 euro omhoog ging. bleek een duits nummer te zijn? dus met ziggo gebeld en die zei ook dat het niet door mij gebeld kon zijn... gelukkig dat ze dan nog zo stom zijn...ziggo gaat het onderzoeken.
Jullie worden allemaal gebeld op de huistelefoon? Ik heb hier nooit last van, maar mijn nummee staat ook niet in het telefoonboek.
Dit doe ik dus nu ook niet meer, als het echt een bekende is bellen ze maar op m'n mobiel of ze spreken de voicemail maar in.
Wat eng allemaal inderdaad! Brr. Of ze zijn op zoek naar gegevens of ze willen er achter komen of je op vakantie bent.. eng eng eng! Hier gelukkig geen huistelefoon.
Wij zijn 4 weken geleden ook 2 keer gebeld door een engelse man. Op de achtergrond was veel geluid. Hij zei ook 2 x de naam van mijn vriend. Niemand heeft verder ons huisnummer dus vond het best raar. ik heb 2 x na 2 min ofzo opgehangen. gelukkig niet meer gebeld
Ja, wij krijgen ook van die telefoontjes, 016 of 017, 018. Ik had KPN hierover gebeld en zij hadden er nog nooit van gehoord. Ze konden me niet helpen of ik moest een ander nummer nemen en daar had ik even geen zin in.Ik hing altijd gelijk op, het wordt minder na verloop van tijd. De volgende keer ga ik hard schreeuwen in mijn beste engels dat ze mijn nummer moeten schrappen anders kom ik persoonlijk langs hufters
*Proest!* Gelukkig geen last van want ik neem nooit huistelefoon of onbekende nummers op! Maar wel een hoop onbekende oproepen gemist!!