Hoi! Het is al heel lang geleden dat ik een keer getempt heb en volgens mij was mijn kaartje toen een stuk duidelijker. Ik kan hier nu nog niet helemaal wijs uit worden, dus willen jullie even meekijken? Als ik afga op mijn symptomen dan heb ik 19 oktober (op dag 13) mijn ei gehad, maar er wordt op die dag nog geen lijn getekend, komt dit later nog, of heb ik nog geen ei gehad denken jullie? Dit is pas mijn 2e maand zonder nuvaring, dus waarschijnlijk ben ik nog aan het ontringen ook hoor Mijn eerste cyclus was 27 dagen. Temperatuurkaart Liefs engeltje
Idd een beetje lastig te interpreteren, maar ik ben het eens met Masrya, denk ook 22/10. Kanttekening; durf niet eens zeker te zeggen óf je eitje is gesprongen..
Thnx voor jullie reacties! Brabbels tekent hem vandaag ook op 22-10, dus dan ga ik daar voorlopig maar van uit en kan ik er rekening mee houden dat mijn cyclus deze maand in ieder geval ietsje langer duurt. En als het deze maand niet raak is, hoop ik voor de volgende maand op een duidelijkere kaart! Temperatuurkaart dit is hem nu, temp. is wel weer iets gestegen in ieder geval.