Is er weleens een winter geweest zonder sneeuw en zonder echt heel koud weer? Ben erg benieuwd want geloof echt niet dat het deze winter nog staat te gebeuren..
Mwoah, vorig jaar kwam er rond deze tijd sneeuw en er is ook wel eens in maart sneeuw geweest! Niet te snel afschrijven die winter
Ik weet het niet! Heb er weinig vertrouwen in. Alhoewel, in maart kan er zelfs nog sneeuw vallen. Wie weet!
14 februari is vaak de koudste dag van het jaar, heeft te maken met de stand van de zon en dergelijke. Volgens mij kan het dus nog wel.
Vorig jaar is de winter ook laat begonnen, nu lag er vorig jaar wel sneeuw en was het koud maar ik weet dat het op 7 of 8 januari nog niet echt koud was want toen was ik buiten in mijn jogging mensen aan het bellen zonder jas. Enkele dagen later was het ineens koud en begon het te sneeuwen. En toen mijn zoontje naar huis mocht op de 16e januari was het vreselijk koud en lag het vol met sneeuw. Maar voor mij mag de winter zo blijven duren, ik tel de dagen al af naar de lente
Kan goed zijn, vorig jaar was de zomer ook echt laat begonnen vond ik! De seizoenen schuiven precies allemaal op of ligt dat aan mij?
Het spreekwoord luid, maart roerd zijn staart en ik verwacht dan ook dat dat dit jaar gaat gebeuren. Helaas ik vind het wel prima zo.
Wie weet krijgt mijn zoon sneeuw voor zijn verjaardag (zou ik wel leuk vinden) Overigens kreeg ik ook wel het idee dat de seizoenen lijken te schuiven. Het is de afgelopen 2-3 jaar nog best warm geweest in oktober.
Mijn oudste zoon roept al 2-3 maanden dat het gaat sneeuwen op zijn verjaardag, hij is de 30e jarig, dus ben benieuwd of hij gelijk krijgt! Zo ja dan verplicht ik hem weerman te worden haha
Joh het heeft jarenlang niet gesneeuwd in de winter...De afgelopen winters waren eerder bijzonder met zoveel sneeuw en kou.
Die van mij ook die zegt dat we met mijn verjaardags feestje. Sneeuwpoppen gaan maken en sleeën. Die is de 31e jarig