Hey meiden, Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, maar ik heb zo'n rare eetgewoontes. Zowat alles dat ik zie wat eetbaar is, steek ik in m'n mond. Heb vooral zin in veel en vet eten. Soms zelfs als de misselijkheid net gezakt is : En alles moet heel ! Dan denk ik: Hmm..zou dat hele stuk kaas wel kunnen opeten , of die hele komkommer Vanavond een halve zak drop op en daarna een kroket Ieuw... eigenlijk Verder juist niet echt honger, vaak een opgeblazen gevoel, het is echt trek dus. Hebben meer mensen hier last van ?
Ik ken het niet. Ik heb juist geen trek in eten tijdens de zwangerschap alleen maar in zoete dingen heb ik altijd trek en ik kan zeker geen vette of gekruide dingen eten want dan moet ik overgeven . Je hebt wel vaker honger als je zwanger bent. Ik denk het dus eigenlijk niet. Maar je weet natuurlijk maar nooit. Ik hoop het voor je. Groetjes, Fadiah
ja tijdens zwangerschap kan je wel heel erg trek krijgen in allerlei eten of juist niet dus het zou kunnen dat je zwanger bent
Ok, thanks meiden ! Gisteravond pizza gegeten. Werd om 05:00 vannacht wakker, enorm misselijk. Die pizza kwam er bijna uit. Een uur wakker gelegen, maar toch niet hoeven over te geven... Ik heb ook echt dat ik me de ene dag vol kan proppen en de andere dag juist niet, dan erg misselijk
Ik herken het wel. Ik kwam erachter doordat ik al een paar dagen onwijs misselijk op de bank lag, maar opeens had ik een onbedwingbare behoefte aan knakworstjes.. terwijl ik dus misselijk was. Toen zei mijn man... zou jij niet eens een testje gaan doen? .. en ja hoor, BINGO
Ik kan eigenlijk allang testen. Heb al vorige maand een test gedaan. Na m'n soort van NOD, het was namelijk niet echt een NOD, werd wel een beetje ongesteld. Maar ik testte dus negatief, dus ik dacht, wachten maar tot de volgende NOD (zondag a.s. 06/01) De symptomen zijn wel gebleven.
Pffff dag 3 van vroeg wakker worden. 2 dagen om 05:00 en vandaag 05:30 uur En ik ben nog wel zo moe ! Ik snap er niks van. Zou niets liever doen dan slapen, maar 't gaat gewoon niet. Verder sinds een dag of 4 dorst, gister extreem, onlesbaar zeg maar. En erg duizelig vooral bij opstaan na bukken en afstappen van m'n fiets Owja en wat ik vreemd vind, normaal gesproken heb ik altijd in de week voor m'n menstruatie enorme trek in chocolade, nu helemaal niet : Ik ga vanmiddag na het werk even een test kopen.
ik herkende het niet. ik was tot de 5 mnd erg missleijk en had nergens trek in. daarna begon het. spannend meid!
Bedankt meiden ! Ik laat het zeker even weten, wanneer ik getest heb. Heb nu erg hartkloppingen voelt heel eng. M'n hart gaat tekeer en slaat over, hoop dat dit snel wegtrekt !
Ik was op dit forum aan het lezen en ineens stuitte ik op "hyperventilatie". Mijn klachten lijken hier wel verdacht veel op. Zou ik dan toch niet zwanger zijn ?
Soms wil je zwanger zijn en ben je hier al een beetje van overtuigd. Soms is je gevoel juist en soms niet. Veel succes met testen, hoop dat het positief is! Grt Vanilia
Vanochtend negatief getest Maar ik snap niet waar mijn dorst dan vandaan komt, de laatste dagen is het zo erg ! En hoofdpijn, duizelig Tsjonge... ik ga m'n NOD maar afwachten en anders maar even naar de dok ? Vanochtend trouwens weer om 05:00 wakker, hoe kan dat nou ? Normaal slaap ik ALTIJD tot de wekker :
Ik heb nu al een onweerstaanbare trek in erwtensoep van de hema. Dus 3x raden wat er bij ons in de vriezer ligt? Normaal heb ik altijd trek in zoet, maar daar moet ik nu niet aan denken. Nee doe mij maar een bakkie erwtensoep.
ik wordt misselijk bij het zien van vlees! en heb heel veel trek ik kaas! gewone jong belegen kaas.. en verder heb ik weinig zin in eten heel raar.. ben al een paar dagen ziekjes, misselijk maar gelukkig nog niet overgegeven.