Hallo allemaal, ik had even een vraagje. het zit zo...mijn vriendin moest allang ongesteld worden, helaas is ze dat nog steeds niet. Ze heeft wel gevoelige tepels zegt ze ook. Ze is vet bang dat er iets is en dat ze zwanger is ofsow, zou iemand mij plz kunnen helpen? bij voorbaat mijn dank! Groetjes!
Het enige wat ze kan doen is een testje ertegenaan gooien, gevoelige tepels kan ook door een naderende ongi komen, en er zijn zoveel redenen waardoor je overtijd kan zijn.. zou ze zwanger kunnen zijn? is ze bijv de pil of condoom vergeten? groetjes Marieke
Okjjj dankjewel Marieke!...nouu kijk, ik heb haar vorige week ontmaagd maar we hebben geen condoom gebruikt...naja in ieder geval ik ben niet in haar gekomen alduss...maar ze is bang om te testen door haar ouders. Kijk Het maakt mij opzich niks uit want ik ben geen een of ander klootzak dat haar in de steek gaat laten, maar het is "Haar ouders" als je begrijpt wat ik bedoel. En ze was nooit aan de pil was eerste x Groetjesss
Als je haar vorige week ontmaagd hebt en ze had allang ongesteld moeten zijn, dan is een zwangerschap biologisch gezien vrijwel niet mogelijk. Je bent namelijk zo'n 12-14 dagen voor je menstruatie vruchtbaar. Dus dat is in haar geval dan al 2 weken geleden. Succes!
Als ze nog onregelmatig is, kan ze dus wél zwanger zijn! In voorvocht kunnen ook al zaadcellen zitten, dus dit was absoluut niet veilig! Wacht nog een week af, kijk of ze ongesteld wordt en mocht dat niet zo zijn, dan moet ze toch een testje doen! (VOor deze situaties kan je binnen de 72 uur na het onveilige contact nog een noodpil innemen, neem in het vervolg dus onmiddelijk contact op met je huisarts of apotheker!)
@speeters: nee want ze had allang ongesteld moeten zijn. Dus stel dat ze zondag ongesteld had moeten worden, dan kan ze echt niet zwanger zijn van sex op donderdag. Een onregelmatige cyclus veranderd niets aan je luteale fase, oftwel de fase tussen eisprong en ongi. Als ze donderdag sex heeft gehad en ze was vruchtbaar, dan zou haar ongi pas ergens volgende week op de planning staan. Maar ze had het volgens hem allang moeten zijn.
maar als ze al overtijd is , dan heeft ze dus WEL een onregelmatige cyclus. Dus, kan haar eisprong later zijn geweest, dus zou ze wel zwanger kunnen zijn. Een test heeft nu dan alleen nog geen zin, nog een week wachten, als ze dan nog niet ongesteld is: doe een zwangerschapstest!
O ja tuurlijk.... stom Ik ga er maar gewoon vanuit dat iemand wel weet hoe zijn cyclus is, omdat ik zelf ook gewoon 28 dagen had. Maar jonge meisjes hebben idd vaak een onregelmatige cyclus. Maar dan zit er niets anders op dan nog een week wachten....
hoi hoi dit was zeer zeker onduidelijk en niet te vergeten dat deze mevrouw nog niet aan de pil was dus haar lichaam hoeft niet te ontpillen of iets denk dat ik er ook maar een testje tegenaan zou gooien want ook in voorvocht zitten voldoende levende zaadjes die kunnen leiden tot een zwangerschap succes groetjes nathalie