Ik moet bijvoorbeeld heel vaak hoesten na t eten van soft ijs of een milkshake.. Hebben jullie ook van die vage dingen?
Jaaaaaaaaa , grrr nu doe ik het alweer, ik heb dus wel een vreemd trekje, ik typ zwangerschap altijd verkeerd, ja nu ff goed dus omdat ik er op let, maar typ het altijd zoals hierboven, dom toch
Ja ik ook! Ook van ijs en milkshake, echt zo'n droog kriebelhoestje zeg maar. Ik ben echt gek op milkshakes en heb in de vriezer meestal van die 1,5 liter bakken roomijs (fout!) dus ik hoest in de zomer nogal wat af zeg maar!
ik MOET water drinken als ik chocola gegeten heb... Niet van de dorst of zo, maar is echt een aangewende.
Owh ja, dat ik nog rookte en daarvóór chocolade at, moest ik echt ff wachten met roken anders kon ik niet goed inhaleren. Ook stom..
dat had ik met drop! verder ga ik aan één kant van mijn gezicht zweten als ik scherp eten eet (thais)
Ik moet altijd niezen na het eerste of 2de slokje wijn! Als ik afwas (dat gebeurt zelden), dan heb ik altijd jeuk aan mijn neus! Altijd als ik mijn dochter op bed leg, dan moet ik ontzettend piesen!
Hihi, grappig om dit te lezen, volgens mij heb ik zelf ook wel van zulk soort trekjes, maar kan er nu zo snel niet eentje bedenken. Wel eentje die een kennis van mij heeft: Altijd als zij iets aan het zoeken is in huis, bijvoorbeeld belangrijke papieren ofzo, moet ze naar de w.c. (grote boodschap). Hahaha.
Ik kan al van kinds af aan niet in slaap komen zonder een knoopje tussen mijn grote teen en die ernaast om ermee te spelen.... Het liefst met beide voeten Ik heb dus meerdere knoopjes vast gemaakt aan een stuk stof die dan bij mijn voeteneinde ligt...
Evon wat lieffff. Ik moet altijd voordat ik naar bed ga nog een keer voor de zekerheid naar de wc om te plassen ook al is het maar een druppel anders kan ik niet slapen...
Ik dacht dat ik de enige was die altijd moet niezen na het eten van iets met pepermunt erin! Nu lees ik hier dat meer mensen daar last van hebben, grappig.