hmm dat heb ik altijd van thee zonder suiker/zoetje niet van alle smaakjes hoor.. maar best wel veel wel kennelijk "moet" er iets zoetigs in zitten? volgens mij zit het tussen mijn oren ofzo.. maar kan er niets aan doen
Ik moet inderdaad ook hoesten na het eten van koude dingen, en ik boer me suf tijdens het drinken van bier (doe ik dus ook het liefst zo min mogelijk), ik snak naar snoep na mijn warme maaltijd (schijnt normaal te zijn, zoet na hartig. Maar ik vind het raar...). Verder een niet lichamleijk iets is dat ik graag wil dat alle potjes en pakjes etc. in mijn kast met het label naar de voorkant staan, mijn theelepeltjes moeten in de la allemaal dezelfde richting op liggen en (ook mijn andere bestek) met de bolle kant naar beneden.
mijn man moet altijd vreselijk ruften van drop.. Zoooo goor, die dingen hebben bij hem dezelfde uitwerking als bij mij een flink bord bruine bonen!
Bij mij moet altijd het stukje wc papier (waar je het eraf haalt zeg maar...) naar de wc toehangen... dus niet met dat loshangende stukje tegen de muur... Hangt manlief 'm wel met dat loshangende stukje tegen de muur dan haal ik m eruit en draai m om...
Hihi! Dat doe ik ook! Het slaat helemaal nergens op, de wereld zal er niet beter van worden, maar het irriteert me suf als 'ie andersom hangt! Hier eentje waar mijn vriend zich vreselijk aan irriteert: ik roer altijd heel lang in mijn kopje koffie. Langer dan eigenlijk nodig is zeg maar. Maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat de suiker goed verdeeld is, en dus niet alleen onderin blijft hangen. Hij irriteert zich zo aan het gekletter van het lepeltje, dat ik het roeren nu maar verdeel in 2 sessies, dan valt het niet zo op .
Dat kan ik me helemaal indenken haha.. Wat ik super irritant vind, is wanneer mijn man uit een zak chips eet! De gekraak van die zak en dan hoor je hem ook nog kauwen.. ARGhhh.. Dat gebeurt bij mij nou nooit hè
hahah wa een leuke topic! Ik heb als ik ga slapen moet ik helemaal onder de dekens liggen anders val ik niet in slaap en als ik ergens op visite ben moet ik niet naar de toilet, pas wanneer ik ind e buurt van mijn huis ben moet ik ALTIJD plassen
hehe dat doet mijn vriend hier ook echt verschrikkelijk.. wil ik eens een borrelnoot eten... nouja dan heb ik na een halve borrelnoot al boze blikken en dan smaakt ie echt niet meer hoor doe al maanden met hetzelfde bakje (gekregen! want ik koop ze al niet eens meer) wasabi-borrelnoten.
Ja! Dat doet mijn vriend ook! Ook als 'ie alleen moet plassen. Ik vind dat zo'n onzin ! Nog iets waar ik me bij hem kapot aan irrtiteer (2 ietsen eigenlijk): luid slikken (terwijl die niet eens wat eten of drinken doorslikt! nee gewoon kwijl, en ik hoor het op de andere bank!). En als 'ie zijn bestek tegen zijn tanden laat komen tijdens een hap. Je hebt toch lippen waarmee je het eten afhapt, dat doe je toch niet met je tanden? Erg he? Ik weet veel meer over hem te verzinnen als over mezelf!
Er schijnt hie reen onderzoek naar ghedaan te zijn. vrouwen hangen het stukje altijd van de muur af en mannen altijd tegen de muur aan. die van mij ook indd haha niet te geloven he owja ennuh ik krijg altijd de hik als ik krentenbollen eet. je kunt de klok erop gelijk zetten. heel vreemd