Vreemde trekjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik vergeet vaak het woord 'theedoek'. Weet ik niet meer hoe die doek heet. Echt zo stom...

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm dat heb ik altijd van thee zonder suiker/zoetje

niet van alle smaakjes hoor.. maar best wel veel wel
    kennelijk "moet" er iets zoetigs in zitten?

volgens mij zit het tussen mijn oren ofzo.. maar kan er niets aan doen

3. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik moet inderdaad ook hoesten na het eten van koude dingen, en ik boer me suf tijdens het drinken van bier (doe ik dus ook het liefst zo min mogelijk), ik snak naar snoep na mijn warme maaltijd (schijnt normaal te zijn, zoet na hartig. Maar ik vind het raar...). Verder een niet lichamleijk iets is dat ik graag wil dat alle potjes en pakjes etc. in mijn kast met het label naar de voorkant staan, mijn theelepeltjes moeten in de la allemaal dezelfde richting op liggen en (ook mijn andere bestek) met de bolle kant naar beneden.

4. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    ik verslik me altijd in muntdrop.

Groetjes,
    Tineke

5. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik moet altijd ontzettend boeren van drop...

6. Niet meer actief

mijn man moet altijd vreselijk ruften van drop.. Zoooo goor, die dingen hebben bij hem dezelfde uitwerking als bij mij een flink bord bruine bonen!

7. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Bij mij moet altijd het stukje wc papier (waar je het eraf haalt zeg maar...) naar de wc toehangen... dus niet met dat loshangende stukje tegen de muur...

Hangt manlief 'm wel met dat loshangende stukje tegen de muur dan haal ik m eruit en draai m om...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hahaha wij hebben het precies andersom!

9. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    heb ik ook, maar ik ben ook altijd de lul dat ik een nieuwe rol moet ophangen...

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hihi ja hier ook meestal... lol

11. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Hihi! Dat doe ik ook! Het slaat helemaal nergens op, de wereld zal er niet beter van worden, maar het irriteert me suf als 'ie andersom hangt!

Hier eentje waar mijn vriend zich vreselijk aan irriteert: ik roer altijd heel lang in mijn kopje koffie. Langer dan eigenlijk nodig is zeg maar. Maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat de suiker goed verdeeld is, en dus niet alleen onderin blijft hangen. Hij irriteert zich zo aan het gekletter van het lepeltje, dat ik het roeren nu maar verdeel in 2 sessies, dan valt het niet zo op :rolleyes: .

12. Niet meer actief

Dat kan ik me helemaal indenken haha..

Wat ik super irritant vind, is wanneer mijn man uit een zak chips eet! De gekraak van die zak en dan hoor je hem ook nog kauwen.. ARGhhh.. Dat gebeurt bij mij nou nooit hè :oops:

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah wa een leuke topic! :)

Ik heb als ik ga slapen moet ik helemaal onder de dekens liggen anders val ik niet in slaap :(
    en als ik ergens op visite ben moet ik niet naar de toilet, pas wanneer ik ind e buurt van mijn huis ben moet ik ALTIJD plassen :( ;)

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehe dat doet mijn vriend hier ook

echt verschrikkelijk.. wil ik eens een borrelnoot eten... nouja dan heb ik na een halve borrelnoot al boze blikken en dan smaakt ie echt niet meer hoor

doe al maanden met hetzelfde bakje (gekregen! want ik koop ze al niet eens meer) wasabi-borrelnoten.

15. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hier nog een gek!

Wij hebben in huis een toilet beneden en boven. En ik ga ALTIJD boven :)

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hahaha, ik heb precies diezelfde tik! :) :) :)

17. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ja! Dat doet mijn vriend ook! Ook als 'ie alleen moet plassen. Ik vind dat zo'n onzin :rolleyes: !
    Nog iets waar ik me bij hem kapot aan irrtiteer (2 ietsen eigenlijk): luid slikken (terwijl die niet eens wat eten of drinken doorslikt! nee gewoon kwijl, en ik hoor het op de andere bank!).
    En als 'ie zijn bestek tegen zijn tanden laat komen tijdens een hap. Je hebt toch lippen waarmee je het eten afhapt, dat doe je toch niet met je tanden?

Erg he? Ik weet veel meer over hem te verzinnen als over mezelf!

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    ik krijg de hik van een gebakken ei :)

19. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg

Hihi, dat is grappig, nog nooit van gehoord!

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Er schijnt hie reen onderzoek naar ghedaan te zijn. vrouwen hangen het stukje altijd van de muur af en mannen altijd tegen de muur aan. die van mij ook indd haha niet te geloven he

owja ennuh ik krijg altijd de hik als ik krentenbollen eet. je kunt de klok erop gelijk zetten. heel vreemd

Deel Deze Pagina