Goeiemiddag beste miden, Het is de eerste maal dat ik op een forum kom en het gaat uiteraard nog een beetje onhandig. Bijgaand heb ik (hoop ik dan toch )een scan van mijn zwangerschapstest van kruidvat bijgevoegd. In het controlevenster is een grote blauwe streep, het testvenster geeft een dikke horizontale streep met dwars eroverheen een fijne verticale streep. ( vormt dus een plusteken) Ik heb op het internet diverse reacties gelezen betreffende dergelijke uitslag, deze zou negatief zijn. Ik versta echter niet goed hoe een test een vals positief resultaat kan geven, er kan toch enkel een plus tevoorschijnkomen als het hgc-hormoon aanwezig is? Heeft iemand van jullie dit al meegemaakt? Veel dank voor jullie reaktie en hartelijke groeten!
de foto staat nu in een album in mijn profiel, als je hem openklikt is deze hopelijk groot genoeg om te bekijken. Shirley proficiat trouwens met je zwangerschap, groetjes
ja, een hele dunne streep. Het moet gezegd worden, ik ben niet aan mijn proefstuk toe, bij mijn vorige zwangerschap was de digitale clearbluetest ook zeer onduidelijk, zelfs bij de apotheek hadden ze dat nog nooit gezien, het plusteken verscheen ( de omranding) maar enkel de horizontale lijn was vetgedrukt, toch was ik zwanger. het is zo spannend allemaal.
negatief!! die dunnere streep moet net zo breed zijn als de dikkere streep dan pas s ie positief.. ja is echt een vervelende test deze hoor, heel veel vrouwen maken zich dan al blij enzo en blijken later niet eens zwanger te zijn of zijn geweest.. mijn advies 2v5 van kruidvat als ze op zijn hebben ze ze ook bij de trekpleister succes
Deze is idd negatief ik heb een paar mAnden geleden een zelfde test gehad en ik wasniet zwanger met andere testjes.
ik zie helaas een penne streepje. de streepje moet even dik zijn als de controle streep. dus ik zeg negatief
Veel dank allen voor jullie reakties, 'blij' te vernemen dat ik toch niet de enige ben met zo'n dun streepje (wist mij echt geen raad positief of niet), ze zouden die testen echt uit de handel moeten nemen. ik volg jullie raad op en zal nieuwe testen kopen. veel succes allemaal. Hartelijke groet
Ik weet 't niet.. Is wel een dun streepje.. Anders nog eventjes paar dagen wachten en dan opnieuw testen?! Hoop het beste voor je !!
ik weet het niet hoor. Je hebt je test gescant en dan krijg ik niet echt een goed beeld. Dit streepje is inderdaad dun, maar wel erg zichtbaar. Zit er een lichtere uitloop naast die de streep dikker maakt? Zo ja dan zou het eventueel positief kunnen zijn, zo nee dan is het negatief. ik denk dat de korste klap is om een andere test te halen
ik denk niet dat tie voor positief aangezien kan worden. anders de kruidvat eigen merk testen halen als die er weer zijn of die van de cb met indicator?
Mijn ervaring is helaas óók negatief , al zo vaak gezien.. was toen óók gestopt met die en de + van cb voor mm vorige zw. Nu de 2voor5 er niet meer was toch ook weer deze gekocht en zie mijn topic, als ie positief is zie je het wel.. succes!