ik heb een aantal weken geleden een miskraam gehad, we zijn na het stoppen van het bloeden meteen weer begonnen met klutsen, ik heb in die periode een test gedaan die negatief was,daarna begonnen met ovu testen die geven nu al een dikke week een vette positieve streep op, gister een zwangerschaptest gedaan natuurlijk negatief, heeft iemand dit weleens eerder gehad? tog vreemd?
Waarschijnlijk zou je een van die dagen ook wel echt je ei hebben gehad hoor.. Maar ze zijn vaak een week of langer vet positief.
Klopt! Hele stomme testen, ik heb ook een week lang positieve testen gehad, zelfs een tweede verpakking gekocht, maar bleef positief, tot ik hier op het forum ernaar vroeg en blijkt dat dat bij velen gebeurt. niet meer kopen dus, want heb je niets aan!
hey girls ik heb ze ook thuis en die gaven bij mij echt negatief aan! dus ze kunnen ook wel eens goed werken....of ik had een negatieve terwijl t postief was hahahah nee hoor weet zeker dat ie goed heeft gewerkt! twijfel alleen al als je t prijs verschil ziet ik had er 5voor 9.99 en bij de app heb je er 7voor 20 euro (of t was 29euro dat weet ik niet meer dat kan ook) maar scheelt nogal dus. groetjes