Hoi, Ik ben vandaag al 5 dagen overtijd, maar test nog steeds negatief! Erg frustrerend, kan ik zeggen. Ik word altijd op het uur nauwkeurig ongesteld, zelfs na mijn miskraam, dus ik dacht dat dit echt wel raak zou zijn. Ik vraag me af of ik over een week nog positief kan testen? Zijn er meer mensen die pas een aantal dagen na hun NOD een positieve test hadden? en zo ja na hoeveel dagen dan? Thanks Macdee
het meis er zijn hier mensen die pas na 1 of 2 weken na nod posi testen na toch testen nega getest te hebben er zit er hier zelfs nog 1 op t forum met 3 weken overtijd dus het kan maar zo
Hoi, Irritant inderdaad die onzekerheid, maar zou kunnen hoor dat je over paar dagen wel positief test. Volgende week nog testje doen als je nog niet ongie bent. Ook zou je een keertje een ronde (ongie) over kunnen slaan, ook dat gebeurd wel eens. Succes hoop natuurlijk dat je zwanger bent
Hey Meiden, bedankt voor jullie berichtjes. Ik vind het heel erg spannend en heb net ook op de andere topics gekeken en dat geeft toch nog een beetje moed!
Ik test ook nog steeds negatief! Dokter zegt alleen wel dat de kans steeds kleiner wordt! Maar ik hoop het voor je! ]