Beste Allemaal, Al veel verschillende berichtjes heb ik gelezen, maar toch ga ik de vraag even voorleggen. Vorige week dinsdag had ik zeer waarschijnlijk mijn eisprong. We hebben twee dagen daarvoor en 1 dag erna flink geklust. Nu voel ik sinds die tijd, druk in mijn baarmoeder. Geen krampjes, geen gevoelige borsten, geen vermoeidheid, maar wel continu aanwezige druk. Het gevoel alsof je ongesteld moet worden. (in mijn geval zwaar ongesteldheids gevoel) Andere symptomen heb ik niet, dus heb geen gevoelige borsten ben niet misselijk of voel geen steken in mijn onderbuik. Het enige wat ik wel heel duidelijk voel zijn lage vlinders . Maar die komen en gaan. Soms is de menstruatiepijn ook niet aanwezig maar al mijn broeken zitten strak sinds vorige week. Wat denken jullie ervan? Liefs Mystje
Er is geen wetmatigheid op het gebied van klachtjes. Ofwel: je kunt alles voelen, of helemaal niets. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Afgaand op de dag van je eisprong zit je nu op 8DPO? Dan kun je ergens in de aankomende dagen een testje eraan wagen. Ik hoop op goed nieuws!
Beste Zouzograag, Dank je wel! Je hebt gelijk. Ik kan donderdag een eerste vroege zwangerschapstest kunnen doen. Ik laat het gelijk weten! Want net als jij ZouIkOokGraag!
Succes! Wie weet is het wel raak.. Als ik jou was zou ik geen vroege zwangerschapstest doen maar gewoon eventjes afwachten. Op je nod is de grootste kans dat er iets mis gaat met het kleintje. Natuurlijk hopen we dat niet voor jou
Beste Justxme, Ohhh wat spannend! Dat wordt nog lang wachten dan, want volgens mij is aankomende maandag pas mijn NOD. Maar misschien wel heel wijs, want ik heb eerder een miskraam gehad. Bij bloedtest 1,5 jaar geleden bleek hcg in mijn bloed te zitten ruim een week voor mijn NOD, maar na herhaaldelijke testen die daarop volgden, nam het hormoon te weinig toe en werd mijn zwangerschap dus afgebroken door mijn eigen lichaam. Was destijds niet gepland, maar zeker niet minder welkom! Vind deze periode wel heel spannend en kan bijna nergens anders aan denken meer. Concentratie op mijn werk is ver te zoeken. Hopelijk is dat normaal want anders ben ik echt Frenzie aan het worden . grtjs, Mystje
Heel herkenbaar, dat niet 'normaal' kunnen functioneren, voortdurend mee bezig zijn en continu letten op symptomen. Ik denk soms ook dat ik gek ben Maar wat jij voelt, dat zware gevoel in de onderbuik en soms vlindergevoelens heb ik zeer vaak na mijn ei, heel herkenbaar, maar het wil volgens mij niet zoveel zeggen. Ik wens je wel heel veel succes