Wat een leuke topic! Hallo dames, Heb een vraagje. Zal ik bij het begin beginnen en hoop dat iemand de symptomen herkent...wilt u misschien vertellen hoe hoog de kans is op zwangerschap met de volgende symptomen? Alvast hartelijk dank!!! Heb na de bevalling van een jaar geleden maar 2 x menstruatie gehad met cycli van 33 en 31. Geef ook nog steeds de borstvoeding. Mijn NOD zou dus moeten plaatsvinden 9-11 juni. Dus kan nog eigenlijk tot vrijdag(7juni) niet testen. Maar heb t vandaag gedaan en uiteraard negatief. 24 en 26 mei geklust. S avonds voelde ik de ovulatie. Dag 2 48 uur na de ovulatie: *Misselijk *Dikke buik(altijd heel plat) *Rommelende darmen, opgeblazen gevoel, duizelig, pijnlijke tepels en als er verbouwd werd in de baarmoeder. Dag 7: * misselijk * pijnlijke baarmoeder/zeurend gevoel * werd wakker met een platte buik * samentrekkingen vd baarmoeder tijdens borstvoeding * melkproductie is flink afgenomen. Krijg t niet op gang. Mijn baby drinkt de hele dag, lijkt wel een regeldag. Hij is ook misselijk * kon niet naar het toilet Dag 10: * misselijk * duizelig * kan bijna mijn tanden niet poetsen zonder braakneigingen(had t tijdens de eerste zwangerschap ook) * rare tepels en zere ogen * opgezette luchtwegen, ik moet steeds naar de lucht happen, een soort verkoudheid. Snurk opeens volgens mijn man(voor t eerst) * dikke, blauwe ader op de rechter borst, borsten zijn kleiner en zachter * koortsig gevoel op de wangen, maar heb het meestal koud met soms wat opvliegers * slappe handen na t wakker worden, kan bijna geen vuist maken * vreemd gevoel in de onderbuik, het lijkt alsof iemand van binnenuit aan een touwtje zit te trekken, waardoor mijn navel echt vervelend aanvoelt * witte afscheiding Pfffff wat een lijst! Kan echt niet meer wachten... Ben op van de zenuwen en kan pas eigenlijk op zijn vroegst over 3 dagen testen. Heeeeeelp! Enige ideeën?! Mijn dank is bij voorbaat groot!
Idee: Even geduld en dan over paar daagjes opnieuw testen. Het kan uiteraard, ook omdat je het herkent..maar je kan ook van andere dingen die 'klachten' krijgen. Spannend hoor!
Het kan maar het kan ook niet het is dus echt even afwachten tot het weekend dan kun je testen. Succes
Het kan maar hoeft niet perse zoals de dames boven mij ook al zeggen. Je hebt ook nog een grote kans op 'schijnzwanger' dat je denkt dat je zwanger bent maar het niet echt bent. Sterkte met de onzekerheid en probeer je er niet teveel op te focussen.
idd niet teveel op focussen! wel superspannend zeg, ikzelf ben zwanger en mijn eerste test was ook negatief omdat ik te vroeg testte, weekje later getest en knalpositief! succes! xxx
Lieve dames, Hartelijk dank voor de reacties. Zoals jullie weten is wachten extreem moeilijk, maar de enige manier om er achter te komen. Een schijnzwanger sluit ik uit, omdat ik er helemaal niet mee bezig was voor de klachten. Met mijn eerste kindje heb ik pas met 7 weken getest... Was afgeleid door van alles en nog wat dat ik niet eens merkte dat ik zwanger, behalve dat ik heel misselijk was en t vervelend vond met tanden poetsen... Maar dit x is t zo vreemd dat ik mij opeens zo beroerd voel en de melkproductie is ineens teruggelopen, terwijl mijn zoontje regelmatig drinkt. Maar nu gedraagt hij zich ook vreemd. Hij is de hele week misselijken braakt soms een beetje en het begon tegenlijk met mijn klachten. Verder is hij helemaal niet ziek of zo. geen koorts, geen vaccinaties gehad... Vandaar dat ik mij zorgen maakte... Wil hem niet met mijn melk ziek maken...