Ik heb sinds ik bevallen ben een vreemde vaginale geur. ( als ik het moet omschrijven... net zo'n oude-oma-doos-geur, heb met bejaarden gewerkt, vandaar de geurherkenning ) Ben zo'n 6 weken na de bevalling (al weer maanden geleden dus) wel onderzocht op een schimmel o.i.d. Maar dat was er niet. Ben ook rond die tijd bij de gynaecoloog geweest voor controle, heb het wel aangegeven en ze had zoiets van 'geef het even tijd' (was ook rond die tijd nog een stukje placenta verloren, dus vandaar) En anders kon ik een keer een vaginale douche gebruiken. (van Lactacyd) Maar heb dat niet gedaan, heb er geen ervaring mee. Ik heb verder ook geen last ervan, geen pijn of jeuk o.i.d., maar ik vind de geur gewoon onaangenaam. Iemand idee hoe dit nu nog kan ? Ik geef nog steeds BV, weet niet of dit er nog mee heeft te maken ? ( qua hormonen, dus mss andere geur ) Of ervaring ? Wat heb je toen gedaan ? p.s. Ik heb een beetje gezocht of er al meer berichten zijn met dit onderwerp, maar kan het niet vinden, dus vandaar een nieuwe.
Ik heb dit ook... maar geen idee waarom dat zo is. Heb een tijd gedacht dat mijn knip (heb nogal een diepe knip gekregen) misschien ontstoken was ofzo. Maar daar heb ik nu toch geen last meer van... dus wat het dan wel is? Ik geef trouwens ook borstvoeding. Het lijkt me niet dat het daarvan komt, maarik sluit het niet uit!
Jaaa ik heb t ook.. ik was me sowieso iedere ochtend met water. En ik douche iedere dag. Mn afscheiding ruikt ook anders.. zoeter en ik zweet meer/vieze lucht. idd ook begonnen na de bevalling.
Herkenbaar! Ik ben op een gegeven moment van dat spul van Lacacyd gaan gebruiken om het te wassen... vond het zo stinken en wilde niet de bacterie huishouding verstoren door gewone zeep te gebruiken! Het ergste is gelukkig inmiddels over, maar ben sinds een maand ook gestopt met bv, misschien dat dat er ook nog wel invloed op heeft gehad. Gebruik het spul nog steeds, de ongesteldheid is weer lekker begonnen dus kan ik het lekker schoon houden....
ik heb helemaal geen borstvoeding gegeven en ik had het ook! volgend mij komt die geur van binnen uit je lichaam ofzo. en is dat nog van de zwangerschap. het is nu inmiddels over en was me idd ook met lactacyd en ik moet zeggen die geur is helemaal weg
Ben toen ook begonnen met lactacyd te gebruiken. Werkte prima 't was met 2 dagen bijna weg. Gebruik het nu nog steeds. Heb je in iedergeval wel een schoon gevoel van.
Ik ben dan ook ingeknipt, weet niet of het er mee te maken heeft ? Ik had niet het idee, dat die onstoken was, maar moet zeggen dat die in het begin (al met al wel een paar maand) wel pijnlijk/gevoelig was, dacht eerst nog verkeerd gehecht te zijn, zo strak/vreemd gevoel. Ik zweet ook anders als voor de tijd, de deo die ik voor de tijd gebruikte, 'werkt' niet meer. Moet zeggen, dat dat wel wat beter word, maar toch... Dus ik denk, dat ik het maar mooi op de hormonen-huishouding gooi, die wss nog aan het 'herstellen' is... Maar van lactacyd, wat gebruiken jullie dan ? (omdat de gynaecoloog toen tegen me zei, deze eventueel 1 á 2 keer te gebruiken ) De vaginale douche of de was emulsie ?
geen BV, geen knip, maar ook last van. ben een beetje huiverig voor die lactacyd, heb vaak gelezen dat dat helemaal niet goed is voor je, maar misschien toch wel proberen..
anders gebruiken jullie zonder de lactacyd dus gewoon met water,.... Heb ik zelf ook altijd gedaan....