Vreemde verslavingen

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik vind nieuwe boeken en foldertjes heerlijk ruiken.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Melk, altijd al gehad en nu nog meer nu ik zwanger ben. Op vakantie mis ik het altijd echt gigantisch.

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Wattenstaafjes!
    Moet altijd een wattenstaafje door m'n oren halen als ik heb gedoucht!

4. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Wenkbrauwen epileren en ja... Ze zijn nog mooi, de kunst is om uit de bocht gevlogen haren weg te halen 😝

5. mumija

mumija Niet meer actief

Ooh, ik "snuffel" aan mijn haar :).

Ik heb nogal lang haar , en dan pak ik een streng haar en ga daarmee onder mn neus zitten :).
    Snuffelen, kriebelen, en dan elke keer een andere pluk.

De haren van mijn katten vind ik ook heerlijk ruiken...vooral in de nek.;) Die worden dan ook elke dag een paar keer "besnuffeld".:$

Ik weet het; ik spoor niet..:cool::p

6. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    haha ik ook! Om dan vervolgens de gespleten haarpunten uit elkaar te trekken :) echt heel slecht voor je haar, maar goed ;)

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Als ik moet tanken wil ik altijd graag eindigen met mooie getallen.
    Bijvoorbeeld 55,55 Euro.
    Of 34,56 ... etc...

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Labello... Ik kan er niet zonder :D

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb momenteel een vers geperste sinaasappel met liga verslaving hahaha

Ik pers twee verse sinaasappels uit en doe daar twee van die baby liga's in. En dat moeten dan echt alleen de liga's zijn waarop staat voor 6-12 maanden :D Dat pers ik dan fijn door het sap en voeg er nog een beetje suiker aan toe.

Soort van Baby papje :D Zooooooo lekker :D

10. Alf

Alf Niet meer actief

Ik ben momenteel soort van verslaafd aan het scheiden van plastic. Ik vis zelfs de vieze plastic verpakkingen uit de vuilnisbak om ze in de inzamelingszak in de garage te doen.
    Op het dwangmatige af volgens mijn echtgenoot :)

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jaaaa op een mooi rond getal uitkomen is hier altijd de uitdaging 😁
    Vroeger moest ik in de wc pot spugen voor ik door trok, dat heb ik mezelf gelukkig afgeleerd 😂

M&M's net zo lang op sabbelen tot dat de pinda overblijft.. Ik kan daaaagen met zo'n zak doen terwijl mijn man zo'n zak binnen 30 min weg heeft gewerkt.

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    De geur van Het plastic om je ponskaartje het ziekenhuis.
    De geur van Klei.

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Mooi lettertype! Mag ik vragen wat nog meer jouw favorieten zijn?

14. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    #34 Alizee, 19 okt 2015
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
    Ik ben verslaafd, maar ook echt verslaafd aan parfum. Ik heb op dit moment rond 40 flesjes open en nog zeker 20 op vooraard, heel weinig vergeleken met echte verzamelaars, maar goed, ik moet ergens beginnen. Ik ben alleen maar bezig met nieuwe geuren ontdekken,die zet ik voorlopig op mijn wish list, want ik heb mij voorgenomen om niet zo veel meer te kopen en eerst wat opmaken van wat ik open heb.
    Fragrantica ( een site/forum over parfum, de internationale versie) staat bij mij de hele dag aan en gelukkig heb ik niet zo veel vrije tijd, anders zou ik uren kunnen doorbrengen met het lezen van beoordelingen over parfum en info over ingrediënten en het verhaal erachter. Ik weet bijna alle prijzen van de parfums die op mijn wish list staan uit mijn hooft, dus als ik een goede deal tegen kom, of een parfum die niet meer geproduceerd wordt moet ik het hebben. Mijn man wordt er gek van, als wij een parfum winkel tegenkomen moet ik naar binnen om te kijken of ik een pareltje kan ontdekken. Vliegvelden zijn een paradijs voor mij, ook parfum winkels/drogisterijen in het buitenland, ze hebben meestal andere aanbod dan in Nl. Ik overweeg serieus om een cursus parfumerie te doen, puur als hobby.
    Verder ben ik gek op vintage sieraden en ik zou alle rommelmarkten/ kringloopwinkels kunnen bezoeken op zoek naar bijzondere sieraden. Ook daarvan heb ik een kleine verzameling met een paar zeer kostbare sieraden die ik voor een spot prijs heb gekocht. Die hoop ik later aan mijn dochter en schoondochter te kunnen geven ( hopelijk zijn ze tegen die tijd meer geld waard en ik heb een excuus om af een toe iets nieuws te kopen). Ook ben ik verslaafd aan schoenen, ook daarvan zal ik voorlopig niets meer kopen, ik heb echt een ruimte gebrek. Maar dat is niet apart, volgens mij zijn de meeste vrouwen eraan verslaafd.:)

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Dat heb ik ook haha, echt een tic:D en benzine ruikt ook lekker hihi

16. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ja dat opzoeken op fb heb ik ook!!!! zelfs van mensen die ik niet mag hahaha

17. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Verslaving is een groot woord, maar ik heb bepaalde gewoontes:

-Ik kan niet tegen foute wenkbrauwen. Als ik in tijdschriften een foto zie van iemand met een wenkbrauw met een rare boog of te dun zijn of te ver beginnen (bijv tineke schouten) dan pak ik een pen en teken ik ze bij

-Als ik iets lees over bekende sterren wil ik vaak weten hoe oud ze zijn en wie hun partner is en of ze kids hebben. Geen idee waarom ik dat wil weten, maar dan zoek ik het op. Foto's en al.

18. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

dan ben ik nu zwaar benieuwd wat jij van die wenkbrauwen van Manon van de modepolitie vond! :D

19. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    hahaha; ik zie het al helemaal voor me; in de wachtruimte in een ziekenhuis.. :D:D

20. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat wou ik dus ook net zeggen. Ik drink ze als smoothie (op zn marokkaans met melk en banaan). Eet het op mn boterham/cracker, als quacamole bij chips etc.

Verder verslaafd aan de echte earl grey thee (van Twinings) en chai latte (de echte chai, niet die slappe nepchai).

Andere verslavingen zijn meer periodes. Momenteel valt het wel mee, maar tijdje een lays paprika chips verslaving gehad, daarvoor buegles en van die banaan schuimaapjes.

Deel Deze Pagina