Ik vind hibisol zo lekker ruiken. Maar ik ben er allergisch voor. We hebben het ook niet meer op het werk. Nu een andere maar minder lekker.
Zonder plastic tasje in m'n handtas ga ik de deur niet uit. Stel je voor ik word ziek, moet overgeven en er is geen wc in de buurt?? Geen idee hoe ik er bij kom het is namelijk nog nooit gebeurt. Ook kan ik ontzettend chagrijnig worden als er iets anders loopt als gepland, maak namelijk een hele planning in m'n hoofd. Kun je je voorstellen hoe ik ben als het openbaar vervoer weer eens niet volgens dienstregeling rijd Verder geen verslaving wel een irritante tik : ik denk vaak dat ik wat heb verteld maar in werkelijkheid was dat dus in gedachte. Vooral m'n vriend vind het irritant haha op m'n werk bijv. heb ik er nooit last van.
Coca cola wasverzachter en verder alles waar ik aan kan ruiken schoonmaak middelen (hele kast vol) en moet gewoon blijven kopen chips Chorizo zoooo lekker
Als ik de macaroni of nassi kruiden ofzo heb geweekt in warm water, lik ik altijd het kommetje uit. Zo lekker! En ik zit áltijd in m'n haar te draaien
De geur van rauwe gesneden uitjes in een zakje. Ik betrapte me er gister in de supermarkt op dat ik uitgebreid aan dat zakje zat te ruiken 😅 Ik heb er thuis een in de koelkast liggen, alleen om te ruiken want ik vind ze niet eens lekker.
Ik draai constant aan mijn haar, strengen van ongeveer een cm dik. En dan de voorste pluk van mijn haar of juist die onderin in mijn nek. Komt denk ik omdat ik ooit extensions heb gehad en die was ik altijd met mijn handen aan het ontklitten Ik zoek altijd naar dode punten. Ik maak altijd overal lijstjes van, en schrijf alles op. Het liefst nog op alfabetische volgorde.
Oh ja, en aan dettol! Sinds ik dat 5 jaar geleden moest kopen voor de kraamzorg maak ik alles ermee schoon! Heerlijk die geur. Mijn man haat het, vindt t altijd naar ziekenhuis ruiken.
Ik drink altijd twee glazen water 1 voor mijn rechter en 1 voor mijn linker nier. Echt stom ik weet het.
Ik heb in Istanbul een mini flesje met pure musk gekocht. Ik ben zooo verslaafd geworden aan dat luchtje.
Beide zwangerschappen rauwe ui. En heel stiekem vind ik het geweldig om puistjes uit te knijpen en als de puist dan flink 'knapt' heb ik er een evil lachje bij. het is zelfs zo erg dat ik er een beetje naar van word als ik zo'n puist zie op een foto en ik die dus niet kan uitdrukken.
Oh ja en ik doe duimen en daarbij aan mijn arm snuffelen ruikt altijd zo lekker haha, heerlijk benzine lucht vind ik ook lekker, en momenten dat ik een chocolade vreet kick heb ik moet en zal chocolade hebben haha
Ik doe ook nog steeds duimen *blush*, maar sinds de zwangerschap alleen nog als ik het mrntaal niet meer trek. Pak dan ook mn knuffelhondje er bij. En iedereen die me tegenhoud, krijgt problemen. Mee-eters. Mn handen jeuken als ik ze zie. N vriendin heeft al jaaaaaren een dikke op dr wang zitten, ik moet er steeds maar staren. Ukkie heeft nu baby-acne. De verlriding...
Thank god! Ik zie dat er nog meer volwassen duimers zijn😂 Verder tijdens t lezen van een boek maak niet uit welke, moet ik ineens een harry potter boek lezen haha.
Owjaaa als ik buiten loop en langs een bosje loop moet ik daar een blaadje van af plukken,die ga ik dan met 1 hand tussen 2 vinger knakjes in maken haha totdat het allemaal kleine 4 kantjes zijn.. En als ik chips eet maak niet uit welke smaak, lik ik ze allemaal voor ik ze op eet hihi
Ik heb een beetje een gekke verslaving aan mijn duimen over gehouden. Ik moet altijd met mijn vingers in/aan mijn wimpers zitten. Vaak in het hoekje en dan probeer ik mijn wimpers onder mijn nagels te krijgen. Ziet er net zo stom uit als dat het klinkt Verder ruik ik vaak aan dingen, bijv de was die schoon uit de droger komt, de luiers (inmiddels uit de luiers), eten, nieuwe kleding enz enz.
Mijn verslaving begint ieder jaar weer in oktober wanneer alle Sint snoepgoed in de winkel komt. Ik ben dus echt verslaafd aan chocolade muntjes. Die dunne chocolade rondjes die zo heerlijk in je mond smelten hihi
Ook meer een gewoonte dan verslaving: ik probeer altijd leuke woordcombinaties te bedenken van kentekenplaten op auto's. Kan ook echt een geluksmomentje voelen als ik een toffe combinatie heb bedacht . Dus baal wel een beetje van die nieuwe platen, met 3 cijfers in het midden . En lijstjes maken....check!