We lopen al een tijdje met het plan zelf een speeltoestel te maken voor zoonlief, dus van de week een glijbaan besteld. Aangezien onze daden meestal achterlopen op de woorden, hebben we hem in afwachting van onze bouwinspiratie voorlopig in de tuin neergelegd. Gisteren regende het, dus vormden zich twee plassen in de golvende baan, waarop zich vandaag de eerste kraker (of kwaker) aandiende...
Watte? Ik moest dit ook even goed lezen.... LOL! Ach, kikker wilde de glijbaan gewoon even uittesten .
Haha, leuk! Volgens mij is het een pad, een jonkie nog. Hier zitten ze ook veel in de tuin. Met vochtig weer en in het donker moet je echt uitkijken waar je loopt. Ze zitten ook vaak onder de deurposten van de schuur. In de winter graven ze zich in in de grond om er in het voorjaar weer uit te komen. Krijg je ook allemaal jonkies in je tuin, haha!
Oh, je hebt het wel grappig verzonnen zeg, maar eigenlijk griezel ik. Wij hebben ze ook veel in onze tuin, vaak bij de deurposten, en ik ben er zo bang van. Ook in het grind, ze vallen dan niet op en beginnen ineens te bewegen, al meermalen is ml naar buiten gesneld omdat hij mij hoorde gillen, haha.
Wat lief. Ik zat eerlijk gezegd naar een eend te zoeken op die glijbaan haha. Maar dat kleintje is te schattig. Lijkt wel op 1tje die ik jaren geleden op mn hand heb gehad.