D. wordt in januari 2 en ik ben al even aan het kijken voor winterjassen voordat ik weer achter het net vis en geen leuke jas meer vinden kan. Hij is nu gemiddeld voor een kind van ruim anderhalf en draagt bovenkleding maat 86. Volgens zijn groeicurve zal hij met 2 jaar iets boven het gemiddelde uitkomen. Welke maat raden jullie aan?
Ik weet niet wat het gemiddelde is? Maar ik denk dat ik 92 zou doen, ligt er ook weer aan of het klein of groot valt. Mijn dochter wordt in september 2 en zit nu in 92 (soms 98 al) en ik heb een winterjas maat 98 en die is nog heel ruim. Heel hard groeien ze niet meer op deze leeftijd..
mijn dochter, normaal tot net iets flinker, zit nu tegen 92 aan. Eind oktober wordt ze 2. Als ik een winterjas moet kopen- kijk ik bij 92 . Ze heeft ook behoorlijk lang in 86 gezeten nu.
Mijn dochtertje van 7,5 maand zit al in maat 80,voor haar koop ik voor de winter maat 86,ze word in december pas 1. ik zou als ik jou was denk ik 92 aanschaffen. als mijn dochter van deze leeftijd 86 in de winter nodig heeft denk ik dat 92 bij jouw zoontje wel goed is,kleiner moet je hem niet nemen hoor. ze moeten tot en met febr maart 2013 met hun jasje kunnen doen.
Vorig jaar had ik Noppies 86 gekocht Inmiddels zit hij in 92 maar de jas past hem nog Van de week even gepast. Ligt ook aan het merk. Sommige merken vallen ruimer of juist langer. Groeien doen ze niet heel hard meer nu. M. heeft 8mnd in 86 gezeten.
Dan durf ik mss nog wel een 86 te kopen, ook wel fijn als de jas aan het begin van de winter ook al goed zit. D. heeft betrekkelijk kort in 80 gezeten maar 86 zal dan wel wat langer duren en hij zit er net in. Ik ga binnenkort eens even passen met hem.