Goedemorgen, Gisteren was ik 6 weken zwanger, aan het eind van de middag kreeg ik in een keer bij het afvegen bruinbloed mee. Gister avond last gehad van mijn onderrug en buik vanochtend weer bruinverlies niet veel maar toch' Heb wel problemen met mijn darmen kan moeilijk naar de wc. kan het hier mee te maken hebben? ben er niet gerust op groetjes saskia
Ik had ook op mijn testdag wat bruinbloed verlies, toen dacht ik dat ik ongesteld werd maar niet dus, toen heb ik een test gedaan (4) op verschillende dagen en deze gaven allemaal zwanger aan. toen heb ik me helemaal geen zorgen gemaakt, maar nu dus wel
Hallo Saskia. Proficiat met jullie zwangerschap. Met bruin verlies hoef je je geen zorgen te maken. Bruin verlies is altijd oud bloed. Dit kan komen door een vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond, doordat deze nu beter door bloed is, kan een vaatje ook makkelijker kapot gaan. Dus door moeizame ontlasting/sporten/gemeenschap/drukte/tillen. Het bruinverlies op de testdag kan komen tgv de innesteling. Dus geen reden tot zorgen. Word het helder rood dan moet je contact opnemen met je verloskundige. Groetjes Ineke.
bedank voor je reactie, ik hoop dat ik mij nu weer een beetje kan ontspannen als het bruine verlies meer dagen aan houd, is dat dag erg?