hoi allemaal. ik heb geen zin in sex maar mijn vriend wel. heb het al vanaf dat ik 12 weken ben. ik ben totaal niet opgewonden. en als we het proberen dan doet het pijn. ik onspan me ook niet goed. het is echt vervelend. maar nog even en dan gaat het weer. groetjes
Wat is dat toch met sommige mannen zo ben je niet zwanger en lopen ze achter je aan als geile honden en zo ben je het wel en zijn ze ineens bang . WAARVOOR? bang dat de kleine hun jonge heer pakt en zegt COTCHA :-$ Volgens mij is het niet schadelijk voor je kind hoor althans van buiten niet er word dan ook gezegd dat zwangere dames vaker met zich zelf spelen dat voorheen en dat dit helemaal normaal is. Medische redenen zijn er natuurlijk wel dat je niet meer mag. Zo mocht ik bij mijn jongste geen gemeenschap meer hebben nadat ik was opgenomen in het ziekenhuis met een bloeding omdat mijn baarmoeder voor de baarmoedermons lag, klaarkomen mocht ik wel . En die Kim Hollander ik heb het niet gezien ( vind ik zon dom mens) maar dat van die weekmakers klopt schijnt kanker verwekkend te zijn en dus ook niet goed als je niet zwanger bent. Nou meiden speel ze