Morgen MvM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaDe87, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik moet even mijn hart luchten.. Morgen komt Moeders voor Moeders. Hartstikke leuk natuurlijk!
    Maar.. ik ben zoo bang dat die tweede streep er niet komt, of veel te licht is... Ben best wel zenuwachtig ;)
    Hopelijk komt er gewoon een mooie test uit en kunnen we maandag met een geruster hart naar de tweede echo.

Hadden jullie dat ook? Of stel ik me aan :)

Liefs MaDe

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Oh daar was ik ook zo bang voor! Maar gelukkig direct een dikke 2e streep :) . Veel succes morgen, ik hoop met je mee dat ie positief is :D .

3. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Rinnie :D

4. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Dat komt goed! Had op mn testen een licht streepje en ze deed mijn urine erop en zag het gelijk al. Succes morgen

5. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Heel herkenbaar! Maar de streep op de test van MvM bleek veel dikker zelfs dan de test die ik de dag ervoor had gedaan. Komt helemaal goed hoor! :)

6. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties :)
    Ik zal morgen zeker even laten weten hoe het gegaan is!

Ze komt om 14.00 uur ;)

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier ook gisteren ;) haha ben wel nog korter zwanger maar hij was net zo roze als de controlestreep ;)

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Heel herkenbaar! Ik was echt panisch dat ik geen posi-test meer zou hebben... Ik heb stiekem een dag eerder nog een K2v5 gedaan. Die was positief, maar nog steeds niet knal ( HCG kwam langzamer op gang ).
    Dus ik was er nog steeds niet gerust op.

Binnen twee seconden verscheen er bij de test van MvM al een knetterdikke tweede streep... En waarschijnlijk kreeg ik een kleurtje, want ze zei:'Je hebt je toch geen zorgen gemaakt dat hij niet positief zou zijn he?! Want meer zwanger dan dit kan je echt niet zijn!:D'.

Komt dus vast helemaal goed!!! :)

9. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Ja het is dat ik geen zw-testen meer in huis heb, anders had ik er ook 1 gedaan vanochtend. Ik kan me gelukkig nog wel bedwingen er geen meer te halen ;)

Nou dames, jullie horen het vanmiddag!
    Hopelijk mag ik dan een mooie foto van de test van MvM spammen :)

10. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Komt vast goed meid. MvM is Afgelopen maandag bij mij geweest voor intake en toen was ik nog niet eens 5 weken heen. Desondanks had ik een knalpositieve test en ze dacht zelfs dat ik misschien al verder was.
    Ik heb trouwens die ochtend zelf ook nog getest, twijfelde natuurlijk ook en had nog een clearblue test in huis. Deze gaf ook 3+ aan dus kan best zijn dat ik al iets verder ben maar dat zien we dan wel met de echo.
    Veel plezier vanmiddag, ik ben benieuwd!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik scheet in mn broek, zo bang was ik! Maar het streepje was nog donkerder dan de controlestreep!
    Het is dus heel normaal om in de stress te zitten, deze periode is gewoon heel erg spannend!
    Veel plezier vanmiddag, het gaat goedkomen hoor!

12. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel raar! Toen ze er vanmiddag eindelijk was, was ik niet zenuwachtig! ;)
    En zie het resultaat: een prachtige knaller al zeg ik het zelf! :D

Dames bedankt voor de morele steun, erg fijn :)

Op naar de echo maandag, ga ik toch met een iets geruster hart heen denk ik!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina