Beste dames, ik ben nu 29 weken zwanger, en ben druk bezig om lijstje te maken voor mijn koffertje. Ik moet, vanwege een afwijkinkje in het ruggetje van mijn kleintje, in ieder geval in het ziekenhuis bevallen. Nou heb ik misschien een domme vraag, ik draag nu nog steeds mijn gewone ondergoedjes, strings van sloggy en mijn gewone Bridget-Jones onderbroeken8). Maar als ik straks bevallen ben, en uit het ziekenhuis kom, is het dan handiger om van die speciale zwangerschapsonderbroeken te dragen? Je weet wel, van die lappen die helemaal om je buik heen kunnen en zo. En nog een vraag, ik ben niet van plan om borstvoeding te geven, moet ik dan wel een voedingsbh mee nemen? Het zal wel duidelijk zijn, dat dit mijn eerste keer is dat ik mama wordt!
ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen tijdens en na de zwangerschap. ( bjorn borg boxertjes ) En die zaten echt fijn ondanks de lappen kraamverband. En nee je hoeft niet persee een voedingsbeha mee. Wel misschien van die krompessen voor in je BH voor het e.v.t lekken. Maar dat zullen ze ook wel in het zkh hebben. Suc6
Ik heb bij de hema boxershorts gekocht, en heb een paar gewone slips in de tas gedaan voor geval ik naar het zkh moet. Mijn strings laat ik dan wel thuis, die kun je voorlopig toch even niet aan
ik kreeg in het ziekenhuis voldoende van die netonderbroeken... ideaal.. zaten goed en als je keer doorlekte, kon je ze weggooien. heb toen ook nog aantal mee naar huis gekregen. hier ook geen borstvoeding, heb pilletjes gekregen zodat borstvoeding niet op gang kwam, dus hoefde ook geen zoogcompressen etc te gebruiken
neem een strakke bh mee, zonder beugels, en die houdt je dan 24 per dag aan... onderbroeken... maak je kraampakket eens open en kijk eens hoe groot die verbanden zijn, die passen niet in een klein broekje... maar in jouw Bridget broeken vast wel
Die netonderbroekjes zijn zo fijn!!!Heb er ook een paar uit het ziekenhuis meegenomen.. En had ook een paar omaonderbroeken van de wibra gekocht, van die hele wijde, heerlijk de eerste weken!
Hier ook zeker een week de netbroekjes gebruikt. Zitten ideaal en de verbanden passen er goed in. Je kan ze overigens ook gewoon in de wasmachine gooien.
Oh, ik vond die netbroeken echt verschrikkelijk! Ik heb er een even aangehad, maar al snel geswitched voor zo'n lekkere oma onderbroek.
Die netbroeken waren ideaal inderdaad, gewoon weg te gooien met overstromingen. En thuis ben ik al snel overgestapt op gewone katoenen -oma-onderbroeken. Katoen omdat dat lekker lucht doorlatend is, dan sluit het de boel niet zo af.
ik heb bij de wibra wt oma onderbroeken gehaald. Ik ga ervanuit dat daar het kraamverband in past en dat het fijner zit dan kleine onderbroeken. Draag nu ook mijn gewone onderbroeken nog.
In t kraampakket zit ook zo'n rollade netje.. Zal wel "one size fits most" zijn en aangezien ik een XXXL poepert heb hou ik t wel bij mn eigen seamless broeken van Henk ten Hoor.. Ze zijn niet van katoen, maar heb ook geen zin om megatenten te kopen van katoen, die ik daarna nooit weer aandoe.. Ik heb ook wel gewone katoenen broekjes van Livera liggen.. Misschien past t verband daar ook nog redelijk in.. en anders.. tja pech dan..
Ik heb er nu 1, van Anita, zonder beugels.. Maar dat is zo'n "tietenknijper" die druk mn borsten naar binnen toe en dat vind ik echt niet fijn.. Wil komende tijd nog minimaal 1 voedingsbh erbij hebben, maar dan met beugels..
Ik had boxers van mn man aan. Zat prima. Heb 1 voedingsbh van H&M met beugels en 2 van de HEMA zonder beugels.
Ik vond toch wel het netbroekje en daarna de zwangerschapsslips na de bevalling erg prettig. Maar dat kwam misschien ook wel van de ks. Bij de normale slips zat net het bovenste randje van de onderbroek kwam net ter hoogte van de snee zeg maar, dat irriteerde me nogal.
Ik had bij de Hema van die shortbroekjes gekocht. Die zitten heerlijk en het verband blijft er ook fijn in zitten. Die netbroekjes vond ik vreselijk! Die zaten echt niet lekker.
Ik heb ook gewoon Bjorn Borg boxers in de tas zitten. Je kan natuurlijk ook gewoon boxers bij de Hema halen, die heb ik pas ook gehaald (2 voor € 8,-) en zitten ook fijn. Denk dat je na de bevalling beter geen string kan inpakken ook i.v.m. vloeien, dus moet wel een maandverband in passen. Moet zeggen dat ik sowiezo bijna geen strings meer draag laatste weken. Zit niet meer fijn terwijl ik eerst niks anders droeg.