vreemde zwangerschaps eet 'tik'

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiiimberleey, Feb 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Haha ik had mijn vriend er van de week zelfs om gestuurd 's avonds.
    Ik moest het gewoon hebben! Gelukkig vond hij het geen probleem! ;)

Eet smakelijk alvast Apenijn! :D

2. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    sinaasappels kilo's gaan er per week doorheen!

En in het begin lustte ik geen koffie ( nu wel weer)

3. Chelle26

Chelle26 Lid

Feb 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik eet ook meer fruit, maar die tik heb ik een beetje gekweekt. Ik voel me zo futloos, dus moest van mezelf vitamines naar binnen krijgen haha. Ben nog steeds futloos, maar eet wel meer fruit.

Vooral kiwi's en zoete appels :D

Chocola is ergggg lekker, en ik kan echt genieten van lekker koud drinken, appelsap, limonade, of boomfruit ofzo.

Qua eten is het verder lastig, ik heb vaak honger maar totaaaaal geen trek.
    Na een half bord avondeten heb ik het idee dat ik moet overgeven. Mega irritant want na 1,5 uur heb ik alweer honger.

Op mijn werk (ik werk in de supermarkt op de brood/kaas/vlw afdeling), heb ik vaak trek in croissants, normaal at ik die bijna nooit.

4. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Chips! En dan s'ochtends na mijn ontbijt:) Ja beetje raar maar dan heb ik er zo'n zin in!

En heel veel zin in warm eten! Warme broodjes, noodles, knakworstjes, broodje hamburger. Maar natuurlijk ook gewoon het avond eten, en dan vooral stamppot zuurkool! Als ik wat over heb, dan bewaar ik dat en eet ik het s'avonds tegen een uur of tien weer op:p

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Niet echt vreemd maar toen ik net zwanger was heb ik weken lang liters verse jus d'orange gedronken. Echt niet normaal gewoon, was niet aan te slepen. Toen werd het vanille yoghurt en vruchtjes uit blik en daarna is het waterijs geworden en dat is het nog steeds. En dan vooral perenijsjes. Gaan pakken doorheen per week.. :$

6. Kiiimberleey

Feb 26, 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat grappig om te lezen dat iedereen van die tikken heb sinds ze zwanger zijn, ik herinerde me net dat ik ook een enorme drang had voor chocolade, maar nu echt niet meer gelukkig :p,
    Ook ben ik zwaaaaare kwark verslaafd, en heel veel groente,
    En karamel thee drink ik eigenlijk ook sinds ik zwanger ben.. trek naar zoet
    Nu doe ik gelukkig wel echt oppassen, omdat ik een verleden heb met een xx eetstornis

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    1,071
    0
    36
    Het sausje speciaal. Ik verlang echt elke dag naar een frietje speciaal met frikadellen.... Dat ligt hier nu dus standaard in de diepvries.
    Laatst gewoon een hele ui opgegeten met een heel klein beetje curry en mayo.

Oh en een pepermuntje eten en daarna een koude beker melk drinken! Echt heerlijk.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Afkeer van vlees en verslaafd aan geroosterd brood?!

9. Veratje

Veratje Actief lid

Aug 29, 2012
    228
    1
    0
    uit: koffie, thee, chocola

in: fruit, soep en franse frietjes

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Hier hou ik wat meer van zuurdere dingen. Vanilleyoghurt, salade met feta, augurken(snackaugurken met honing,maar die lust ik altijd al graag.)
    Zin in mc chicken- nog maar twee van op,maar wel vaak zin in. Koude aanmaaklimo, melk en optimel banaan.

11. enjoyce

enjoyce Bekend lid

Dec 15, 2011
    712
    0
    16
    Female
    Alles wat ik tegenkom! Macdonalds, zoetigheid! Mmmm

12. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Mandarijnen, sinaasappels, meloen en spaghetti! haha er is wel meer maar kom er even niet op :)

13. frommel

frommel Fanatiek lid

Apr 26, 2010
    1,042
    0
    0
    Ik lust normaal geen varkensvlees, maar eet bv wel graag rundvlees.
    Nu wordt ik misselijk als ik alleen al rundvlees ruik... En eet nu voornamelijk varkensvlees.. Mmmm speklapjes ;)

Sinaasappels en mandarijnen heb ik me ook vol aan gegeten. Nu iets minder door de maagzuur.

En boterhammen met pindakaas.. In het begin met hagelslag, nu wissel ik de pindakaas soms af met chocopasta..

Ook drink ik (te) veel melk, onweerstaanbaar.

En trek in ongezond eten; vooral zout zoals chips, patat met zaanse mayonaise, pizza... Dat probeer ik wel wat te beperken hoor!

Het is eens grote uitdaging om eens beetje gevarieerd te blijven eten enco niet alleen nog maar bovenstaande te eten ;)

14. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinas en frikandellen speciaal! Nomnomnom

15. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    haha geweldig topic ,

ehh uit weet ik niet echt , gerookte zalm ( mag toch niet maar kan ook niet tegen de lucht )

maar drink nu iedere dag een pakje houdbare melk doe ik normaal eigenlijk nooit,
    de frikandellen speciaal zijn hier ook gewillig
    en best wel grote trek in zoet , maar daar geef ik eigenlijk niet zoveel aan toe ,
    boterham met hagelslag of chocopasta en of jam is dan al genoeg

16. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    ik lust al 2 weken geen warm eten meer.. de gedachte van koken en het opeten maakt me al misselijk.
    Ik heb verder nog geen dingen die ik ineens wel wil gaan eten die in anders nooit at.

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Zure matjes van Haribo..

En alles door elkaar, ik begin gerust met een frikadel, daarna een koekje, daarna yoghurt etc, etc, :D

18. Luja

Luja Niet meer actief

Vooral alles uit de frituur dat met satesaus of Mayo te eten is
    (frikandel, berenklauw, bitterballen....:D)

En pure chocola Magnums, zelfgemaakte rijstepap met donkere suiker en kaneel, verse haring van de visboer met uitjes, oh en de met chocola omhulde banaantjes van de Lidl.

Allemaal vrijwel dagelijks... ;) en de volgorde maakt niet uit ik eet ze door mekaar haha

19. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Leuke topic!

Mijn tic is dat ik in de ochtend alleen nog maar een boterham met pasta naar binnen krijg

20. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

Oct 24, 2012
    406
    5
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Waterijsjes! Hmm soms meerdere per dag!

Share This Page