vreemde zwangerschaps eet 'tik'

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiiimberleey, Feb 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan geen warm eten meer verdragen... Vooral vlees! Bah die grur alleen al... Normaal ben ik hier dol op! Chocola hoeft ook niet merr..bleh! Brood met pindakaas en koude melk dan weer wel! Heerlijk

2. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

Sep 2, 2011
    1,012
    1
    38
    Hilversum
    Bloemkool vond ik echt niet meer lekker, heb er nu nog steeds moeite mee!
    En wilde ineens meer zoetigheid, terwijl im eigenlijk echt een hartige snoeper ben!

3. caroooola

caroooola Lid

Dec 6, 2011
    26
    0
    0
    zuid-holland
    Ik leef op Snack a Jacks caramel en drink een pak milk&fruit mango per dag. Ook ben ik van de appels, maar dan alleen als ze koud uit de koelkast komen.

4. Emm82

Emm82 Actief lid

Feb 8, 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Ik at bijna geen vlees en nu heb ik er de hele tijd zin in. Thee en chocolade vind ik niet meer lekker (normaal gesproken enorm gek op!) en mijn koekje na het eten 's avonds hoef ik ook niet meer... Broccolli krijg ik trouwens ook niet meer weg - sowieso niet gek op groenten momenteel, wel op fruit (compenseert dan weer).... Ben benieuwd hoe de rest van de zwangerschap gaat verlopen! :)

5. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    In het begin van mijn zwangerschap kon ik alles wel eten waar kaas in zat en was ik verzot op kaassoufles
    Ik lust geen kippenpootjes meer. Wel nog kipfilet.

6. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

Jan 6, 2013
    194
    0
    0
    Bij mijn eerste tik in saucijzenbroodjes, kaasbroodjes, nouja eigenlijk alles wat slecht was, haha ohja en de laatste maanden liters melk weggedronken.
    Bij deze zwangerschap maar een
    Tik: jus d'orange!! Heel veel jus d'orange.

7. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ik hoeft nu ik zwanger ben geen chocolade meer en ik ben verslaafd aan pizza :D
    en vlees interesseert me ook niet echt meer hoewel ik dit echt heerlijk vond.

8. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Ik heb een tik van melk. Drink elke dag een paar bekers melk, terwijl ik voor me zwangerschap nooit melk dronk. En veel appels. At ik ook bijna nooit. En s'avonds chocolade toetjes. En sinds een paar dagen de hele dag zin in zoute popcorn.

9. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    ow en ik heb zo'n trek in een ijskoud blikje red bull maar dat zal moeten wachten tot na de bevalling!

10. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik lust bijna geen gebakken vis meer, terwijl ik daar voorde zwangerschap dol op was.
    Ook gewoon vlees maar een klein stukje en dan is het genoeg. Heel gek.
    Verder had ik in het begin onwijs veel zin in een vette hap, kroketten en bamieschijven en nog wel af en toe.
    Hele zakken nibbit chips naar binnen gewerkt ook.
    Dat is nu allemaal wat minder, heb nu vooral veel trek in sla en komkommer, augurken en dat soort dingen:)
    En dat is maar goed ook. Gelukkig nog niet heel veel aangekomen. ( Afkloppen)

11. stresskip86

stresskip86 Actief lid

Nov 12, 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Pfff ik heb ook de hele dag door trek! Baal daar wel van, want ik wil me niet tonnetje rond eten.

Heb niet echt dingen die ik echt iedere dag moet eten... Maar meer spontane trek in dingen...zo had ik gisteren ineens enorme behoefte in een hardgekookt eitje... en vandaag zo'n bakje met huzarensalade! Komt anders niet eens in me op... zo wel even naar de supermarkt....Huzarensalade here i come!

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Ook een afkeer van botjes?!
    Als ik het bot eruit kan snijden, zoals gisteren met een karbonade, dan gaat het wel, maar ik gruwel van het idee om te moeten kluiven :$

13. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Gevaarlijk topic hoor, ik krijg nu ZOVEEL TREK in sommige dingen die er genoemd worden!!! AAAAH!!! :D

14. elcie

elcie Lid

Feb 7, 2013
    94
    0
    0
    in het begin van de zwangerschap was ik veel te misselijk om lekker te kunnen eten, vanaf 20 tot 28 weken vondt ik echt alles beter smaken en kon ook veel meer eten dan normaal. En nu vanaf 28 weken dus is mijn eetlust weer een stuk minder en moet ik mezelf echt er na toe zetten om goed te eten.

15. Angelina2

Angelina2 Actief lid

Jul 14, 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Oh ik heb best een vreemde geloof ik:

Ik eet heel veel kleine blikjes spruitjes. Koud. Meerdere per dag. :D

16. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik ging heel veel appelsap en melk drinken... Verder niet echt tiks gehad, misschien te kort zwanger voor geweest...

Mijn beste vriendin had een leuke tik :p
    Die zegt op eens hmm, ik ga chocolade mousse met curry pakken...
    Kwam niet meer bij van het lachen, dit at ze best veel en toen die tik over was ging ze over op vlaaien ;)

Share This Page