vreemden aan mijn buik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind het ook zwaar irritant. Iedereen die zomaar aan je buik zit. Mijn moeder en zusjes mogen het wel, en natuurlijk mijn man, voor de rest moet iedereen er gewoon afblijven hoor. En dat zeg ik dan ook. Of ik ga gewoon ongegeneerd aan hun buik voelen...

2. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Nou inderdaad ik vind het ook niet echt wat, maar het ligt ook wel weer aan de persoon die het doet ja. Op mijn werk hoeven ze dat zeker niet te doen.
    Laatst had ik dat met een vriendin van me die ging achter me staan en hield mijn buik vast dat vond ik dus echt niks en zei dat ook niet echt heel erg subtiel. ;) Nou en moeten ze er maar afblijven, ik zit toch ook niet aan hun buik
    !

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik kan er jammer genoeg nog niet over mee praten, maar het lijkt mij ook niks dat ze aan me zitten. En ik denk dat je er ook niet veel aan kan doen behalve je een beetje omdraaien en zeggen dat je het niet wil dat ze aan je zitten.

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik durf het ook nooit te vragen hoor! Ik heb nog nooit aan de zwangere buik van een ander gezeten!

Een hele goede vriend van ons was hier net en vroeg heel lief: Mag ik even? Dan mag het van mij best! Hij begon tegen ze te praten, zo van: He! Beweeg eens even! Maar luisteren ho maar..... ;)

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Zoals jullie zien ben ik pas bijna 13 weken zwanger, maar afgelopen woensdag werd de eerste hand al op mijn buik gelegd. Ik denk dat het komt omdat ie ineens snel gegroeid is. Maar het was mijn collega. Ze zei: He Lin. Legde haar hand op mijn buik en zei: Hoi kind.
    Ik vond het wel grappig. Vind het echt niet erg.
    Wij als collega's zijn sowieso wel een beetje van het aanraken enzo. We werken op een kinderdagverblijf. Misschien komt het omdat de sfeer daar wat informeler is, als bijv. op een kantoor ofzo.
    Maar ik merk zelf dat ik ook mijn collega's buik zit. Zij is 13 weken verder dan ik. Heb het eigenlijk ook nooit aan haar gevraagd of het mocht.
    Niet eens bij stil gestaan. Maar dat komt misschien ook weer door de sfeer bij ons op het werk.
    X Linda

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik stomp mensen die mijn buik aanraken gelijk voor hun bek.
    Heheh nee hoor, ik vind het eigenlijk niet erg als ze mijn buik aanraken.
    Terwijl ik wel vaak heel opstandig ben, ik had dan ook verwacht dat ik hier ook fel in zou zijn.

7. Niet meer actief

Als je het niet wilt, zul je het toch gewoon moeten zeggen. Anders valt het kwartje niet hoor.

Bij mij zitten ze ook weleens aan mijn buik, haha.. ik heb zelf de vraag gehad "hoelang moet je nog?"

Ik vind het nu niet zo'n probleem als het maar bekenden zijn. Wildvreemden die kunnen wel wat verwachten!

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje nou dat heb ik dus echt (nog) niet meegemaakt...vind het ook wel een beetje raar als "vreemden" zomaar aan je buik zouden zitten...ik zou er dan zeker wat van zeggen. Zelfs mijn vriendinnen vragen het gewoon netjes aan me of ze mogen voelen dus ik heb daar gelukkig niets mee te maken...

Deel Deze Pagina