Vreemdgaan en zwanger..

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    oh ok.

ik weet het niet, bezig met een 2de en vreemdgaan tja dan zou ik denk ik al ervoor weg zijn gegaan.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    vind beetje apparte vraag ;)
    wie gaat er nou vreemd als je zwanger wilt raken ... sorry liijkt mij toch dat je dan helemaal geen kind wil alleen sexen met een ander of iets? snap het niet helemaal?

maar althans ik zou het altijd vertellen ook als ik niet zwanger zou zijn! is hier nog nooit geberut vreemdgaan zal neit gebeuren ook niet daarvan!

maar dat is mijn mening ;)

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Logisch ik zeg nooit nooit, maar vreemdgaan als je zwanger wilt worden vind ik iets abnormaals. Ik ken wel paar meiden hoor die een slippertje hebben gemaakt terwijl ze bezig waren met een kindje.

Persoonlijk vind ik dat abnormaal en moet je geen kinderen nemen en gewoon vrijgezel zijn en je helemaal suf (piep) als je dat graag wilt.

Maar dat is ook mijn mening.

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad echt wie dat doet is niet helemaal 100 in zijn boven koppie denk ik ;)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    zeker ja, en ik kan het me niet eens voorstellen dat ik uberhaupt vreemd zou gaan ;) .

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ik vind het typisch zo'n: "Ik heb een vriendin" vraag!

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hahah nee dat is het echt niet.

Toevallig is zoiets wel in het verleden voorgevallen, ze was zwanger, ze wist niet van wie. Maar uiteindelijk kreeg ze een miskraam...

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou er ten eerste niet eens aan beginnen maar zou me eerst even goed afvragen waarom ik de behoefte heb aan vreemd gaan. Het lijkt mij dat er dan iets goed fout zit in je relatie anders denk je daar niet aan.

Mocht het dan toch gebeuren zou ik het eerlijk opbiechten. Ik weet uit ervaring hoe het is om bedonderd te worden en kan je vertellen dat het zo veel meer pijn doet als je er zelf achter moet komen (en zoiets komt vroeg of laat naar mijn mening altijd uit) dan dat je het gewoon eerlijk krijgt te horen. Het kindje zou ik natuurlijk houden, die heeft hier niet om gevraagd.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha Natasja, ik ook! :)

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo'n situatie kom, maar ik zou alles opbiechten, en ik vind dat niet egoistisch, met liegen en bedriegen kom je nooit ver in het leven. Een relatie gebaseerd op leugens dat werkt niet en voor het kindje, die verdient het om te weten wie zijn biologische vader is, evenals de biologische vader zelf, mocht dat de man zijn geweest waar je mee vreemdging.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Er is vorig jaar een onderzoek geweest waaruit blijkt dat 1 op de 7 kinderen niet van de vader is van het gezin.....! :confused:

12. Ik zou het niet opbiechten...zou hoe moeilijk het ook is mijn leven verder proberen op te pakken met mijn man & kind. Voor je partner doe je toch bijna alles,zou hem geen pijn willen doen. En tenzij de vreemdganger een andere kleur is dan die van je man.......komt hij er toch niet achter of wel?

Klinkt wel heel erg he......

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    @josianne, iemand die alles (bijna) alles voor zn partner doet zou dan toch niet vreemdgaan? Hem geen pijn willen doen door het hem niet vertellen wil niet zeggen dat je hem geen pijn doet door vreemd te gaan ook al zou hij het dan niet weten..Maar goed, das mijn mening he :p

14. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Ik denk dat je eerst in zo'n situatie moet zitten om werkelijk te kunnen beslissen.
    Ik denk niet dat ik zou kunnen leven met zo'n geheim. Dat kindje zul je altijd zo blijven bekijken van: van wie is het?
    Het kind heeft ook recht op de waarheid, stel dat het van die ander is.

Moeilijk moeilijk.. Misschien zou ik wel in het geheim een DNA test doen.. Ik zou willen weten wie de vader is.. Hoe de relatie ook mag lopen

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Geen enkel idee......

16. hahaha, als ik vreemd zou gaan en zwanger zou worden is het heel erg duidelijk dat het kindje niet van mijn partner is! Ik ben getrouwd met een vrouw :)

Maar stel dat....
    Ik vind dat ieder kind het recht heeft om te weten wie de biologische vader is.
    Dus ik zou het egoistisch vinden om het niet te vertellen.
    Stel dat het kind later verliefd word op iemand en dat blijkt broer of zus te zijn?

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik zou waarschijnlijk binnen een uur na mijn vreemdgaan al huilend bij mijn man zitten en mocht de mogelijkheid bestaan dat ik van die ene keer zwanger zou zijn geraakt gelijk een morning afterpil ophalen.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Bij mezelf te rade gaan, de boel op een rijtje zetten en dan eerlijk vertellen. Zwanger of niet. Mijn man verdient het om de keuze te maken: mét me verder, of zonder me. Dat lijkt me wel zo eerlijk.

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    opbiechten of niet opbiechten, ik vind beide egoistisch.
    het vreemd gaan op zich vind ik al egoistisch

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant

Deel Deze Pagina