Vreemdgaan. Al heb ik in m'n jonge wilde haren tijd toen ik net met nu mijn man had wel eens met een vriendin gezoend voor de lol en dat vond hij toen nog grappig. Nu zou hij dat niet meer vinden en ik ook niet en ik zou het ook niet meer doen.
Dit. We hebben dit wel eens besproken omdat mijn man een vriendin (als in vriendschap) heeft gehad die dit deed. Haar toenmalige vriend vond het geen probleem. Wij vinden het echter vreemdgaan.
Als ze dat van tevoren samen hebben afgesproken. Voor jullie trouwens rare dingen over mij denken, geen ervaring en ook niet van plan.
Ik kijk tegenwoordig nergens meer raar van op hihi! Ben alleen niet zó ruimdenkend als mijn collega's
Ik heb het zojuist mijn vriend gevraagd en die zegt 'dat weet ik niet hoor, dat vind ik veel te ingewikkeld'. Ik zou het toch scharen onder vreemdgaan. Wanneer je van tevoren afspreekt dat je wat wilt experimenteren dan lijkt het mij geen probleem.
Ik vind het ook vreemd gaan. Je gaat vreemd in je relatie. Of je relatie met een man of vrouw is maakt niet uit. Je bedriegt je geliefde.
Mijn man zei tja het ligt eraan, mijn antwoord of de tong gebruikt word ja of nee 😂 ja en of er foto's van zijn was zijn antwoord.... of ik moet van te voren bellen met "schat vind je dit een goed plan?" Met andere woorden ik krijg niet eens een serieus antwoord!!!
Lijkt me niet meer dan logisch dat dit gewoon vreemd gaan is. Die vriend moet toch ook vreemd gekeken hebben dat ze niet naar huis kwam, dus OF het is van tevoren afgesproken dat ze mag experimenteren OF ze heeft een smoes verzonnen en weet dus zelf heel erg goed dat ze verkeerd bezig is.
Vreemgaan en dat vind mijn partner ook. Sex met een ander is een no go, zoenen voor hem trouwens ook(man of vrouw). Raar genoeg vind ik dat met een andere vrouw weer niet maar respecteer zijn grenzen.
Vreemdgaan. En mijn vriend denkt er net zo over. Heb namelijk ooit eens een 'aanbod'gehad (waar hij gewoon bij was notabene! ). Ik was sowieso niet van plan erop in te gaan, maar hij maakte ik meteen heel duidelijk dat zoiets net zo goed onder vreemdgaan valt in zijn ogen
Vreemdgaan Mijn vriend zou dit ook als Vreemdgaan zien. Als ik wil experimenteren met een vouw zou dat wel mogen, mits er van te voren afspraken worden gemaakt etc. Het liefst zou hij er dan ook bij willen zijn Maar gewoon random met iemand mee naar huis, nee dat is vreemdgaan
Ik heb op een vrijgezellenfeest gezoend met een goede vriendin. Gewoon omdat we het eens wilden proberen. Heeft mijn man totaal geen moeite mee gehad, dit wist ik uiteraard van te voren. Sex is geen optie voor mij. Zoenen met een man of verder is in onze relatie not done, dat weet ik. Dit zijn ONZE afspraken, wellicht hadden zij ook afspraken hierover?