vreemdgaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik lees de laatste tijd helaas veel topics over mannen die vreemd gaan/zijn gegaan.
    Nu vraag ik me af, ben jij wel eens vreemd gegaan?
    Ik heb 1 keer met een ander gezoend toen ik net iets met mijn man had.

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik niet, soms droom ik erover en word ik met grote opluchting wakker dat het niet echt was. Weet jouw man ervan?

3. Hester

Hester Niet meer actief

Nop, vind vreemdgaan ook heel erg misselijk! Tuurlijk kun je een ander heel erg aantrekkelijk vinden, maar je hebt nu eenmaal een relatie en dan vind ik het niet kunnen om er met een ander vandoor te gaan.

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ben recent een aantal keer op het Viva forum geweest... Ik heb er echt mega spijt van. Hopelijk kan ZP me vergeven... :)

5. Dit. Mensen die zeggen dat je 'nooit nooit moet zeggen' en dat het 'iedereen kan overkomen' vind ik net zo misselijk, trouwens. Gevoelens kunnen je overkomen. Wat je daarmee doet, heb je echt helemaal zelf in de hand..

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Precies.

Nee dus.

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

hihihi. ...

Ja je hebt het nu eerlijk bekent ...
    zullen we erover praten ?

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    *proest*

Nee, dat zou ik nooit iemand aan kunnen doen.

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dit. Ik vind vreemdgaan echt zeer ernstig bedrog en zwaar respectloos. Bovendien val je niet zomaar met je tong (of andere lichaamsdelen) in een ander... :(:x Het 'overkomt' je niet....

Kijk, als je het er samen over eens bent dat je dingen 'buiten de deur' mag, dan is dat aan dat stel. Ik bedoel, het is niet mijn ding, maar dat moet ieder voor zich weten. Maar dat is dus geen 'vreemdgaan'. Vreemdgaan is dingen met een ander doen waarvan je met je partner hebt afgesproken dat je dat niet zou doen.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal het ook nooit doen.
    Waarom niet? Omdat ik het iets walgelijks vind om te doen, zelfs al zou ik verliefd worden op een ander, vind ik dat nog steeds geen excuus om vreemd te gaan. Heb dan het fatsoen om eerst de relatie te beëindigen.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja ik ben 2x vreemdgegaan toen ik 15/16 was en verkering had. Daarna nooit weer.

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Wel bij mijn ex, maar die relatie zat niet goed, bovendien was ik toen 17.
    Bij mijn huidige man niet (meer dan 10 jaar een relatie)

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    :$

*gaat van haar stokje* *met die oude tangen aka gillende keukenmeiden...* :D

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat een beschuldigende reacties.
    Ik ben in het begin van mijn huidige relatie een aantal keer vreemd gegaan. Inmiddels ligt dat allemaal achter ons en zijn we hartstikke gelukkig.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Daar is het gat van de deur. Dat kan natuurlijk niet he?
    Bekijk bijlage 442470

;)

16. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wel verliefd geweest op een ander bij mijn vorige 2 relaties maar nooit wat mee gedaan. (Beide relaties waren ook niet echt gezond te noemen)
    Bij mijn man geen moment over nagedacht. Met hem heb ik kinderen en kan ik de wereld aan :D

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nee ik zou zoiets nooit doen en ook niet kunnen of willen.

18. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Nee nog nooit. Merk ook sinds ik echt een vaste relatie heb, met mijn vriend dus, dat ik op die manier ook niet echt meer naar mannen kijk. Tuurlijk kom ik wel eens een man tegen waarvan ik denk, goh leuke man, maar verder dan dat gaat het nooit. Zou ook echt hetgeen ik nu heb niet op willen geven voor iemand anders.

19. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Nee! En never never never dat ik dat ooit zou doen.

20. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Yep, in mijn dromen zoen ik weleens met andere mannen, maar 's ochtends biecht ik alles op aan mijn vriend. :) Die dan vervolgens erg hard moet lachen.;)

Toen ik net bij mijn vriend was, leerde ik ook iemand anders kennen waarbij volgens mij een soort wederzijds interesse broeide. Er is nooit wat voorgevallen, maar dat is wel de enige man geweest, waar mijn vriend jaloers over deed.

Deel Deze Pagina