Ik lees de laatste tijd helaas veel topics over mannen die vreemd gaan/zijn gegaan. Nu vraag ik me af, ben jij wel eens vreemd gegaan? Ik heb 1 keer met een ander gezoend toen ik net iets met mijn man had.
Ik niet, soms droom ik erover en word ik met grote opluchting wakker dat het niet echt was. Weet jouw man ervan?
Nop, vind vreemdgaan ook heel erg misselijk! Tuurlijk kun je een ander heel erg aantrekkelijk vinden, maar je hebt nu eenmaal een relatie en dan vind ik het niet kunnen om er met een ander vandoor te gaan.
Ik ben recent een aantal keer op het Viva forum geweest... Ik heb er echt mega spijt van. Hopelijk kan ZP me vergeven...
Dit. Mensen die zeggen dat je 'nooit nooit moet zeggen' en dat het 'iedereen kan overkomen' vind ik net zo misselijk, trouwens. Gevoelens kunnen je overkomen. Wat je daarmee doet, heb je echt helemaal zelf in de hand..
Dit. Ik vind vreemdgaan echt zeer ernstig bedrog en zwaar respectloos. Bovendien val je niet zomaar met je tong (of andere lichaamsdelen) in een ander... :x Het 'overkomt' je niet.... Kijk, als je het er samen over eens bent dat je dingen 'buiten de deur' mag, dan is dat aan dat stel. Ik bedoel, het is niet mijn ding, maar dat moet ieder voor zich weten. Maar dat is dus geen 'vreemdgaan'. Vreemdgaan is dingen met een ander doen waarvan je met je partner hebt afgesproken dat je dat niet zou doen.
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal het ook nooit doen. Waarom niet? Omdat ik het iets walgelijks vind om te doen, zelfs al zou ik verliefd worden op een ander, vind ik dat nog steeds geen excuus om vreemd te gaan. Heb dan het fatsoen om eerst de relatie te beëindigen.
Wel bij mijn ex, maar die relatie zat niet goed, bovendien was ik toen 17. Bij mijn huidige man niet (meer dan 10 jaar een relatie)
Wat een beschuldigende reacties. Ik ben in het begin van mijn huidige relatie een aantal keer vreemd gegaan. Inmiddels ligt dat allemaal achter ons en zijn we hartstikke gelukkig.
Wel verliefd geweest op een ander bij mijn vorige 2 relaties maar nooit wat mee gedaan. (Beide relaties waren ook niet echt gezond te noemen) Bij mijn man geen moment over nagedacht. Met hem heb ik kinderen en kan ik de wereld aan
Nee nog nooit. Merk ook sinds ik echt een vaste relatie heb, met mijn vriend dus, dat ik op die manier ook niet echt meer naar mannen kijk. Tuurlijk kom ik wel eens een man tegen waarvan ik denk, goh leuke man, maar verder dan dat gaat het nooit. Zou ook echt hetgeen ik nu heb niet op willen geven voor iemand anders.
Yep, in mijn dromen zoen ik weleens met andere mannen, maar 's ochtends biecht ik alles op aan mijn vriend. Die dan vervolgens erg hard moet lachen. Toen ik net bij mijn vriend was, leerde ik ook iemand anders kennen waarbij volgens mij een soort wederzijds interesse broeide. Er is nooit wat voorgevallen, maar dat is wel de enige man geweest, waar mijn vriend jaloers over deed.