Vreemdgaan & vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Om een lang verhaal kort te maken, mijn beste vriendin heeft gezoend met mijn man (en andersom natuurlijk) Ook hebben ze enige tijd lopen whatsappen...
    Dit is alweer een poosje geleden, en alles is gelukkig oke tussen mij en mijn man, alleen mis ik mijn 'beste' vriendin ontzettend erg...

Ze probeert wel veel contact te zoeken met mij, maar ik weet niet wat ik er mee moet... :(:(

Wat zouden jullie doen in mijn schoenen?

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Afkappen, zo iemand is geen vriendin.

Wat ontzettend gemeen van allebei eigenlijk. Je beste vriendin hoort zoiets niet te doen - jullie zijn vriendinnen, dat doe je elkaar niet aan. Om maar helemaal niet te spreken van je man...

Sterkte!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Van mn leven niet..

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Inderdaad..

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hoe moeilijk ook....ik zou dr nie voor gaan...
    sterkte meis

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ai dat is heel moeilijk idd.. Je moet doen wat goed voeld voor jou.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    haar niet meer toe laten ik mijn leven. Dat is wat ik zou doen. Een beste Vriendin (en ook je man) hoor je te kunnen vertrouwen. Dat kan je bij haar dus niet.

8. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal mee eens

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou ik had het wel geweten hoor. Ik had nooit meer iets met haar te maken gehad willen hebben. Ze heeft je gewoon verraden, dat is toch geen vriendin?!

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Begrijpelijk dat je haar mist, maar wat ze gedaan heeft is een ontzettend lage streek en vriendschap niet waard. Ze heeft ook niet aan jou gedacht op dat moment, sterker nog, vraag me af waar haar respect voor jou als vriendin is gebleven. Wil je echt met zo'n iemand vriendinnen zijn? Je verdient beter.

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Helemaal niks. Zou haar nooit weer vertrouwen. Laten gaan die meid. Zij is je vriendschap niet waard.

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    moeilijk hoor !! Idd doen vriedinnen dat niet , maar als je dit wilt ....en haar mist ..........maar goed lijkt mij dat het een moeilijk punt blijft...

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Maar ze zijn toch allebei schuldig?

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Serieus?? :$ :$ zo iemand is toch geen vriendin?
    Kan me ook niet voorstellen dat je haar mist en misschien weer contact met haar wil. Nog voor geen miljoen zou ik dat doen hè

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ze heeft het toch ook weer goedgemaakt met haar man?
    Waarom is het dan zo not done om het bij te leggen met haar vriendin?

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dus? Wat heeft dat ermee te maken?

17. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou heeft ze haar man wel vergeven?

18. Linda86

Linda86 VIP lid

He meid! Wat moeilijk zeg! Ik heb 't verhaal toen natuurlijk ook meegekregen en in erste instantie denk ik ook: echt niet! Maar ik denk dat bij S. ook meespeelde dat haar vriend toen in 't buitenland zat en ze misschien behoefte had aan wat mannelijk contact (kus, knuffel). Wat ze heeft gedaan is natuurlijk echt niet goed te praten, maar misschien zou je eens met haar kunnen praten om te beginnen. Wat zegt L. er trouwens van?

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind de persoon met wie je een relatie hebt wel iets anders als een vriendin.

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kun je haar ooit nog vertrouwen moet je jezelf afvragen. Stel, zij en je man zijn in de woonkamer terwijl jij even naar boven moet. Ga je dan met een rustig gevoel naar boven? Wat wilde ze van je man? En is dat nu over of wil ze dat nog steeds? Wat zijn de gevoelens van je man t.o. van haar? Hoe zou hij het vinden als zij weer in jullie leven kwam als je (beste?) vriendin. Dat zijn allemaal dingen die je even voor jezelf op een rij moet zetten en dan een beslissing nemen gebaseerd daarop. Ik persoonlijk zou het niet kunnen.

Deel Deze Pagina