Vreemdgaan & vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Sorry maar zij heeft een gigantische aanslag gepleegd op jou gezin en je vertrouwen. Ben maar blij dat je er vanaf bent! Je verdient beter meid!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

Echt niet!!

Hier hadden ze alle twee gevlogen om nooit meer terug te komen!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hartstikke goed meid!
    idd jullie vriendschap zal nooit meer worden zoals toen. (vermoed ik)
    je mist denk ik de vriendschap die jullie toen hadden.

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ai heftig!

Hier ook ooit zoiets mee gemaakt. Alleen waren manlief en ik toen net 2 maandjes samen. Zijn ex ging voor een lange tijd naar het buitenland en hij ging haar gedag zeggen. Bij vertrek heeft zij hem toen bij de "3e gedag-kus" vol op de mond gezoend incl. tong. Hij is hier toen heel even in mee gegaan en heeft haar toen weg geduwt.

Pff, dat vond ik al rot maar heb ik mee leren leven.

Een vriendin dat zou ik niet accepteren helemaal niet nu we getrouwd zijn en met kind.
    Wat ik dan ook vooral zou willen weten is waarom!?! EN heeft hij het (meteen) zelf opgebiecht of ben je er achter gekomen?
    Die vriendin zou iig geen vriendin meer zijn en mijn man....... daar zou ik héél goed over moeten nadenken. Vertrouwen zou iig op het 0 punt staan.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een piepvriendin. Dat is de aller aller ergste wat je je beste vriendin aan kunt doen. Vreemdgaan met je man!
    Ik snap goed dat je haar mist, ik weet niet wat ik in jou situatie zou doen. Ik zou namelijk ook niet zonder mn beste vriendin kunnen ook al zou ze me dit geflikt hebben.

6. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Inderdaad

7. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Wij zijn dan nog niet getrouwd, maar hij weet vanaf het begin dat ik vreemdgaan niet accepteer (wat gelukkig ook wederzijds is, we hebben beiden namelijk exen die wel vreemd gingen). Had dit het geval hier geweest, getrouwd of niet, dan kon hij meteen zn spullen pakken. En die 'vriendin'? Die had ik een flinke knal tegen dr bek gegeven en dr de deur uitgetrapt om nooit meer terug te komen. Echte vriendinnen, of ze hun eigen partner nou missen of niet, doen dat niet.

Succes!

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Als je haar in je leven weer toelaat. Hoe groot is de kans dan dat jouw vriend en zij weer samen vreemd gaan?

Vind het wel knap dat je bij je vriend blijft trouwens. Weet niet of ik het zou kunnen.

9. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig dat je nu aan je gezin denkt! Haar zeker nooit meer in je leven laten.

Hoe gaat het nu met relatie tussen jullie dan? Want als ik in jouw situatie had gezeten had ik ook behoorlijk veel moeite gehad om je man nog te vertrouwen. Hij zat natuurlijk net zo fout als jouw 'beste' vriendin.

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ditzelfde meegemaakt. De 'beste vriendin' in mijn geval is ook nog een collega, dus ik zie haar nog steeds elke dag. Inmiddels gaat dit ook best goed en kan ik het ook weer best goed met haar vinden, wat ik van tevoren echt nooit zou hebben verwacht. In het begin was dit wel heel moeilijk. Ik was boos en zo verdrietig, maar inmiddels is het alweer een hele tijd geleden en gaat dat nu stukken beter.
    Ik zou niet willen zeggen dat we nu weer vriendinnen zijn, maar ik kan het nu wel gewoon weer goed met haar vinden. Buiten het werk spreek ik haar niet en dat is ook goed zo. Ik zou er niet tegen kunnen om met haar en mijn man in één ruimte te zijn en ik geloof dat mijn man dat ook afschuwelijk zou vinden. Maar ook ik mis haar soms hoor, hoewel ik dat natuurlijk nooit hardop tegen haar zal zeggen :)

11. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik wil nog even toevoegen dat ik van tevoren ook altijd zei dat hij meteen zijn spullen kon pakken als hij zou vreemdgaan, dus ik snap wel dat velen van jullie op deze manier reageren. Maar als het je uiteindelijk echt overkomt, reageer je kennelijk toch anders dan je van tevoren zou hebben gedacht!
    Ik begrijp dan ook heel goed dat je wilt vechten voor je gezin en je relatie.

12. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ja dat snap ik dan ook wel weer :)

13. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik had ook zo'n 'beste vriendin'..ook ik wist van niks, maar later kwam ik erachter via een filmpje in zn telefoon...heb die vriendin meteen gedumpt!!! We hebben later nog wel weer contakt gehad nadat ik bij mn ex ben weggegaan, maar toen ik bij mn vriend kwam heb ik er toch maar weer een punt achter gezet...het vertrouwen is gewoon weg!!! Echt vrienden flikken elkaar zoiets niet!!!!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dit begrijp ik geloof ik niet helemaal. TS treft absoluut geen schuld. Zeer zeker niet. TS schreeft ´zij´ (dus de vriendin) is schuldig. Toen schreef ik dat man net zoveel schuld heeft, dus niet alleen de beste vriendin maar ook haar man. Dat bedoelde ik. TS heeft geen enkele schuld hieraan. Zeker niet.

TS hoe gaat het? Ik heb nog niet alle nieuwe posts doorgelezen, maar is je twijfel wat weggenomen?

15. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Zoals een aantal al gezegd hebben..

Ik snap wel dat je tòch voor je gezin gaat, maar je man of een vriendin vind ik wel wat anders.
    Je man hoort bij je gezin, waar je voor bent gegaan, maar die vriendin is geen goede vriendin, anders zou ze nooit met je man hebben gezoend.

Omdat je weinig of geen vriendinnen hebt en een goede vriendschap mist, ben je geneigd om toch met die ''vriendin'' om te gaan.
    Ik zou liever geen vriendin hebben als zo'n vriendin. En zoals sommigen al gezegd hebben zijn er mogelijkheden om ergens anders nieuwe vriendschappen op te doen. Het is duidelijk dat je een goede vriendschap mist, maar zoek het niet bij de verkeerden...
    Zou echt niet meer met die meid om willen gaan, zou het gehele contact afkappen!

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Met het eerste stukje kun je wel wat mee denk ik. Is voor jou misschien nodig om e.e.a. af te sluiten en een plekje te geven.

Over het tweede gedeelte... als je zelf in zo´n situatie zit reageer je vaak heel anders. Heb je altijd geroepen ´als hij ooit dit of als hij ooit dat....´ en als dat dan een keer gebeurt dan regaeer je vaak heel anders. Ook weten we de omstandigheden niet hoe het gebeurd is. Misschien een borreltje teveel op of misschien was ze verdrietig en liep een troostpoging uit de hand. Dat weten we niet en dat hoeft ook niet. TS zal zelf moeten beslissen met de info die zij heeft en kan wellicht wat goeie dingen uit bovenstaande posts halen.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wil die "vriendin" weer vriendinnen zijn om jou, of wil ze het om maar bij je man in de buurt te zijn?

Ik zou het niet meer aanhalen...(maar had ws ook mijn vent eruit getrapt...maar that's me)

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Deze post vind ik een beetje kort door de bocht. Wat ik in mijn voorgaande post al schreef, wij weten de omstandigheden niet hoe het gebeurd is, daar waren wij geen van allen bij.
    Om dan meteen therapie voor te stellen.... beetje zwaar. Het gaat hier om zoen en ja, ik weet het dat is vreemdgaan, maar het kan nog erger. Volgens mij is het ook maar 1x gebeurd, maar dat kan ik zo gauw even niet terug vinden... om dan maar meteen in therapie te gaan en te zeggen dat ze dan maar niet in verwachting had moeten raken... vind ik erg kport door de bocht en kwetsend voor TS.

Iemand anders zei iets over liefde voor je man en liefde voor jew vriendin die je misschien al langer kent dan je man.... de liefde die je vvoor je man voelt is in mijn ogen niet te vergelijken met de vriendschap met je vriendin. Dit is een heel ander soort liefde lijkt mij. Je houdt toch van je man op een heel andere manier dan van je vriendin. In mijn ogen heb je de beste keus gemaakt door voor jullie geluk te gaan vechten. En dat doen jullie ook. Ik zou voorlopig nog geen onrust in je relatie kweken door haar weer in je leven te laten.

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Sorry ben nog even aan het bijlezen en kom met quotjes van een blz of wat terug, is niet erg toch hè? :D

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Pff ben bij... !

Deel Deze Pagina