Wie kan mij dit uitleggen? Ik ben 'gezegend' met een maatje 80E. Echter door afvallen zou de cup ietsjes kleiner mogen (het kan nog wel, maar zit op het randje van een maatje kleiner). De omvang blijft vooralsnog hetzelfde en draag mijn bh's op het laatste haakje, groter kan dus niet. Ik vroeg me af of ik ook maat 85D zou kunnen bestellen? Normaal laat ik het opmeten in een lingeriezaak maar ze hebben nu een leuke Groupon aanbieding van het merk After Eden en ik vroeg me af of hier iemand het zou weten
Dat lijkt me niet logisch. Bij 85D zijn de cups precies even groot als bij 80E en is alleen de omvang wat ruimer. Aangezien de omvang bij jou goed zit en je juist een iets kleinere cup wilt, zou ik denk ik gaan voor 80D. Mocht je toch een iets ruimere omvang willen dan zou ik gaan voor 85C. Dan is de cupmaat precies één maatje kleiner en de omvang één maatje groter. Maar helaas zijn BH maten geen exacte wetenschap en kan het enorm verschillen van BH(merk) tot BH. Dus het blijft altijd wel een gokje als je online bestelt.
Lastig hoor...ik heb nml. pas een aantal bh's gepast in de maat 80D, maar daar floepte ze bijna uit Ms. toch maar gewoon de maat bestellen die ik nu heb....
Wat voor soort bh's draag je? Misschien zijn je borsten ook wat van vorm verandert en hoef je niet persee van maat te veranderen maar van het soort bh die je draagt.
Ik draag meestal die van het eigen merk van Hunkemöller. De aanbieding waarom het gaat van Groupon is van After Eden.
Mijn moeder had het hier toevallig vandeweek over, ze was in een lingeriezaak geweest en daar had de medewerkster gezegd dat veel mensen denken dat ze na het afvallen een kleinere cupmaat moeten dragen maar dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn, soms zelfs groter maar omvang kleiner bijv... Ik zou het dus echt even op laten meten (en daarna gewoon online bestellen )
Kun je niet verschillende maten bestellen? En dan alleen de goede houden? Ik heb zelf erg graag die van after eden. Maar ook binnen dat merk wisselen de maten nogal. Push up valt bijvoorbeeld weer heel anders van maat dan enkel voorgevormd. Maar dat hangt misschien ook weer van je borsten af. Kun je ze trouwens niet gewoon bij een lingeriezaak eens gaan passen en daarna bestellen via groupon?
Dat zou zeker de beste optie zijn, alleen lig ik nu ziek op bed....de actie loopt nog twee dagen geloof ik.....