vreemdgaan?

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebloem92, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Is al lang geleden, was nog erg jong en mijn man en ik hadden net iets.. en ik had een leuke collega die me onverwachts zoende.
    Heb me ontzettend schuldig gevoeld en het ook opgebiecht, dus ja mijn man weet ervan.
    Ik zou nooit seks met een ander kunnen hebben, seks is voor mij erg speciaal dat doe je niet met zomaar iemand.

2. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Deed me aan het plaatje denken :p

Nee ben niet vreemd gegaan, en zal het ook niet doen.

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha ja bij ons gaat dat ook zo :D Het ergste is bij mij nog dat het vaak mannen zijn die totaal niet aantrekkelijk zijn! Zoals een oude stinkende vent of een buurman die ik absoluut niet mag.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja toen was ik 19 en had verkering met een jongen waar ik eigenlijk niet gek op was.

Toen op vakantie naar Italië met een jongen gezoend.

Thuis meteen uitgemaakt

Maar ja...in een echte relatie nog nooit.

5. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Nee, en daar heb ik ook geen behoefte aan.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nee en zou ik nooit doen.
    Ik ga echt niet mijn huwelijk en het geluk van mijn 3 kinderen op het spel zetten voor een andere vent haha

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there

Da's wel weer balen. ;) Die mannen in mijn dromen zijn best knap. Toch fijn dat het hersengedeelte dat mijn dromen aanstuurt zo'n goeie smaak heeft. :D

8. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    8 jaar geleden toen ik nog bij mijn ex was kreeg ik een verhouding met een andere man, inmiddels ben ik gelukkig met deze minnaar getrouwd en moet ik er niet aan denken om het ooit nog met een ander te doen, geen behoefte aan ook. Mijn ex heeft er veel verdriet van gehad en zoiets wil ik iemand nooit meer aan doen.

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,137
    21
    38
    .
    nee en zou het ook niet doen waarom niet omdat ik weet hoeveel pijn het deed toen vriendlief vreemdging nu zijn we er sterker uitgekomen maar wordt al misselijk van het idee

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik ben in al mijn "relaties" voor mijn man vreemd gegaan.
    Ik was net 18 toen mijn man en ik een relatie kregen. Heb bij hem nooit de behoefte gevoeld en kan het me ook niet indenken dat ik hem dat aan zou doen.
    Ik woonde voor mijn man heel jong samen met een jongen en die heb ik wel verschrikkelijk bedrogen (met mijn man). Nu was dit ook geen gezonde relatie, hij had losse handjes en een drugsprobleem (kwam ik later achter). Mijn man heeft me een beetje "gered" eigenlijk. We begonnen als vrienden maar het werd meer. Door hem heb ik mijn ex-vriendje verlaten. Ik denk dat ik er anders nu niet zo bij had gezeten.
    De vriendjes daarvoor nam ik nooit echt serieus. Was een beetje een losbol voor mijn 18e.

11. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ja eigenlijk wel. Ik was nog jong (16) en had het al een paar keer met mijn vriendje uit gemaakt. Mijn vriendje was fysiek aggresief en wist mij telkens met zijn praatjes weer in te palmen. Ookal wist hij dat ik een andere jongen leuk vond en het eigenlijk uit wilde maken.
    Die andere jongen zag ik steeds vaker en een enkele keer heb ik wat "handwerk" bij hem gedaan. Verder niet gezoend en hij heeft niets bij mij gedaan (wilde ik niet).

Was geen gezonde relatie en ik was jong. Maarja dat is geen excuus (zie deze reactie namelijk bij meer mensen). Uiteindelijk blijft het toch vreemdgaan.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

In een 'fatsoenlijke' relatie nooit. Wel eens met losse scharrels wat toen ik nog geen 18 was; maar ik kan mij niet indenken dat je in een 'echte' relatie er bewust voor kiest om vreemd te gaan. Beëindig eerst je relatie, doe niet respectloos. Ik ben daar absoluut op tegen.

13. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Nee, ik heb er geen behoefte aan.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen idee, half denk ik.
    Ik had een slechte relatie met iemand en we leerden en leuk koppel kennen en hun relatie was ook op het eind.
    Die man en ik werden verliefd op elkaar, hebben onze rotrelaties beëindigd en wij zijn samen gekomen.
    Nu al 8 jaar en samen een lief klein schattig zoontje gekregen.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit dus.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de acties die je uitvoert.

Ik ben dus ook nog nooit vreemdgegaan en heb ook niet die intentie.

16. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Nee, nog nooit vreemdgegaan.
    Maar ik denk dat niemand die recentelijk is vreemdgegaan dit gaat delen op een openbaar forum. ;)

17. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Nee, ik vind vreemdgaan niet kunnen.
    Ik heb wel een keer seks gehad met een ex maar toen had ik geen relatie

18. penseel

penseel Niet meer actief

Nee nooit gedaan. Wel in gedachten. Maar je bent niet schuldig aan je gedachten is mij ooit geleerd je bent pas schuldig als je ze uitvoert.

Vreemdgaan niet aan beginnen. Brengt en geeft zo veel ellende voor iedereen die er mee te maken heeft.

Niet doen is mijn advies. Je kunt te veel kapot maken maar vertrouwen terug winnen is zo zwaar.

19. Het zou nooit in mij opkomen, echt nooit!
    Verliefdheid is wat anders maar om dan gelijk maar vreemd te gaan?
    Dat vind ik min en respectloos.

20. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Toen we voor de eerste keer zwanger wilden worden droomde ik na drie maanden dat ik met een ander naar bed was geweest. Ik wist echt niet wat ik moest doen. Morning after pil of niet want misschien was Ik wel gewoon zwanger van mijn eigen man. O my wat een nachtmerrie. Hahaha gelukkig was het slechts een droom.

Heb zelf trouwens ooit een keer een avond met een andere (enorm leuke) jongen gezoend. Vanaf het moment dat ik weg ging heb ik mij zo enorm schuldig gevoeld! Zou dat echt niet meer kunnen.
    Ben in mijn huidige relatie enorm gelukkig en heb echt geen ander nodig!

Share This Page