In mijn tienerjaren...ja. Maar toen nam ik het ook allemaal niet zo nauw. Het is wel gestopt na 1 zoen. Verder dan dat nooit gegaan.
Tot ik 18 was ja... veel te vaak! Zelfs toen ik eerder met mijn huidige man was en zelfs met hem toen ik alweer een ander had! Ik heb echt een hoop jongens gekwetst en een hoop jongens heel even blij gemaakt, maar sinds ik ruim 10 jaar geleden met mijn huidige man ben is het nooit weer gebeurd!!
Helemaal mee eens, dus bij deze: ik zal nooit vreemdgaan. Heb mijn man niet voor niets eeuwige trouw beloofd.
Ik heb nog geen eeuwige trouw beloofd; doen we later in ons leven. Maar ik vind het zelf niet passen bij 'goed fatsoen'. Als je relatie een deuk heeft, moet je de deuk repareren of beëindigen; net wat je zelf wilt. Dat er een ander langs komt, staat er verder helemaal buiten.
Ja, ik was een jaar of 17. Had een "nieuw" vriendje, maar was nog niet helemaal over mijn ex heen. Ik had vreselijk veel spijt, ondanks dat ik nog gevoelens voor mijn ex had. Een jaar later heb ik mijn huidige partner leren kennen en toen benaderde mijn ex mij ook nog regelmatig, maar toen kon ik wel nee zeggen. Ik praat het niet goed, maar ik ben nooit echt verliefd geweest op dat "nieuwe" vriendje en doordat het gevoel voor mijn ex nog aanwezig was heb ik me laten verleiden. Een keer en nooit weer!
Ik heb gezien wat zoiets doet.... vind het afschuwelijk dat mensen zo harteloos doelbewust de keuze maken, want zoiets overkomt je niet, het is gewoon een glasharde keuze, waar de ander tot op het bot mee gekwetst word... bah... no way dat ik zoiets zou doen. Ooit wel gevoelens voor een ander gehad, maar nooit wat meegedaan en met mijn vriend over gepraat. Toen voor 100% de keuze gemaakt om voor mijn relatie te gaan en samen de struikelblokken weg te ruimen.
Maar dan is het toch geen vreemdgaan als jullie een open relatie hebben? Ik vind het vreemd gaan als je elkaar beloofd monogaam te zijn een 1 houd zich daar niet aan.
Voor ons is vreemd gaan iets doen met een ander waarvan je weet dat je partner dat niet prettig vindt. Ik weet bijvoorbeeld dat mijn man het niet prettig vindt als ik met een andere man een soort relatie opbouw, dus bijvoorbeeld vaak met een man afspreek en daar iets voor ga voelen, met een vrouw vindt hij dat niet erg. Voor mij gaat mijn man vreemd als hij een ander het gevoel geeft dat ze voor zijn gezin komt.
Oh nee, ik moet er niet aan denken. Dan zou ik toch zo'n last van mijn geweten krijgen. blegh. Ik droom wel eens dat mijn vriend een ander heeft, en dan sta ik er bij en kijk erna. Afschuwelijk! Moet er niet aan denken. Zou zo iets denk ik helemaal niet kunnen.
Hier ook niet. Komt sowieso ook doordat mijn vader mijn moeder heeft belazerd en ik heb dus van heel dichtbij en al op aardig jonge leeftijd gezien hoe kwetsend dit is. Dat was het overigens ook voor mijn broertje, zusje en mij aangezien die griet maar 3 jaar ouder was (is, want ze wonen inmiddels al een paar jaar samen) dan ik ben. Blegh. Resultaat, nog amper contact met mijn vader en een moeder die inmiddels aan de grond zit en niemand meer vertrouwd. Daarnaast vind ik dat als je vreemd gaat met alles erop en eraan dat je ook nog eens, naast jezelf, je partner in gevaar brengt. Al doe je het met condoom...stel dat het ding scheurt. Ook op dat gebied ervaring want mijn man is dus belazerd door zijn ex, die deed het met haar baas, en daardoor kreeg mijn man destijds chlamydia. Niet zo verantwoordelijk dus. Als je open staat voor anderen zonder dat je hierover afspraken hebt met je partner, is in mijn beleving je relatie bij de basis al niet goed.
Vreemdgaan is inderdaad altijd een keuze. Tenzij je zo stomdronken bent en je absoluut niet meer weet wat je doet ... hoewel je dan er wel voor hebt gekozen om stomdronken te worden. Ik vind fysiek/emotioneel vreemdgaan één van de hoogste vormen van respectloosheid naar je partner (is dat een goedlopende zin?) Hoewel ik het in sommige gevallen wel begrijp, blijft het verkeerd.
Nee, nog nooit vreemd gegaan ik heb me altijd eerst netjes voorgesteld. Maar alle gekheid op een stokje. Nee, ben nooit vreemdgegaan. En sluit mij volledig aan bij Shaddixxx
Ik vraag me af hoeveel vrouwen er vreemd gaan hier. Die komen er vaak minder voor uit en weten het beter verborgen te houden Vreemd gaan vind ik verschrikkelijk op wat voor manier dan ook. En s.e.k.s chatten vind ik ook vreemd gaan.
Ja ik heb weleens gezoend met iemand aan het begin van de relatie, wat ik ook heb opgebiecht. Voel me er nog schuldig over. Ik zal zoiets dan ook nooit en nooit meer doen!!!!