vreemdgaan?

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebloem92, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nee. Ik snap oprecht niet waarom je de ander(je partner) zo hard wilt kwetsen..

2. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Nee. Ik heb een heel eerlijke manier van relaties aangaan. Voor mij is intimiteit elkaar alles kunnen vertellen. Ik kan geen relatie hebben als ik twijfels voel, bepaalde gevoelens niet kan delen of problemen niet uitpraten om dichter bij elkaar te komen. Ik kan dus ook niet buiten de relatie kijken. Ik denk dat ik voor die tijd weg ben. Maar de tijd zal me nog veel leren. :)

3. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home

dit dus.

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Ja dat bedoel ik. Het is pas vreemdgaan als jullie die regels overschrijden. Ik gebruikte monogame stellen als voorbeeld.

5. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies, daarom denk ik dat mijn man en ik vreemd gaan als einde beschouwen, omdat we zo open zijn over alles, en ook extreem veel tolereren. Als hij of ik dan nog over een grens gaan is het waarschijnlijk direct klaar.

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Absoluut mee eens.
    Het 'overkomt' echt niemand. En ik vind het erg misselijk en respectloos om een ander dit aan te doen. En jezelf ook, uiteindelijk. Ga dan eerst uit elkaar als je het fatsoen niet kunt opbrengen.

Mijn man en ik hebben veel moeilijke momenten, waar een ander misschien allang was weggelopen, maar wij hebben elkaar trouw beloofd en dan vechten we er iedere keer weer voor. En dat biedt juist zo'n veiligheid binnen de relatie dat het ook mogelijk is elkaar weer te vinden.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Nee, ik ben nog nooit lijfelijk vreemdgegaan.

Of het ook nooit gaat gebeuren... Ik HOOP in ieder geval dat ik mezelf altijd kan herinneren dat ik een man heb, en wat het betekend voor de kinderen, mocht ik zo blind zijn op een bepaald moment.
    Verliefd zijn overkomt je, vreemdgaan is uiteindelijk een keuze. Al moet ik wel zeggen dat niet toegeven aan je verlangens als je echt tot over je oren bent, bijna ondragelijk is.

Flirten, fantaseren, zwijmelen doe ik natuurlijk wel :D.
    Mijn man is echt een schat, een topvent en nog eens in een lekkere verpakking ook. Maar om te zeggen dat ik niet weg kan dromen bij een lekkere spierbundel... Nahhh!

In gedachten ben ik dus wel duizend keren vreemdgegaan. *OEPS*

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Dit dus. :)

9. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

1x toen ik nog met mijn ex was. De dag erna heb ik de relatie verbroken, het zat al niet goed.
    Met diegene waarmee ik ben vreemdgaan heb ik een relatie gekregen en inmiddels zijn we al weer 3 jaar verder.

Moet wel zeggen dat ik het nooit weer zal doen. Vond/vind het een verschrikkelijk bedrog waarmee je iemand zijn/haar vertrouwen voor eeuwig kan schenden.

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Ja in het begin van onze relatie. Uiteindelijk opgebiecht, want het schuldgevoel was moordend. Mijn man heeft me vergeven, maar het duurde lang voor hij me weer vertrouwde (logisch natuurlijk). Nu zijn we 12 jaar verder en 1 dochter en huwelijk rijker. Ik zal het ook nooit nooit meer in mijn hoofd durven halen. Weet niet wat me bezielde toentertijd.

11. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja ik was 15 en had toen paar weken "relatie" met mijn eerste grote liefde, het was eigenlijk een soort vakantie liefde, maar ik heb wel terwijl hij er bij was met zijn broertje gezoend, vond die niet erg, ze daagde me zelfs uit, dat is de enigste wat ik ooit onder vreemd gaan heb verstaan, en dus gedaan heb, ;)

in mijn vorige relatie die 3 jaar geduurd heeft bij elkaar, ben ik hotel de botel geweest op zijn aangetrouwd neef,echt een hele tijd aar heb er uiteraard nooit wat aan gedaan, neef wist uiteraard ook niet van mijn gevoelens, na dat ik zag hoe hij bij een familie feest met vrouwen omging was ik afgeknapt, :$

zelf ben ik bij een ander ex vriend die ik had vanaf mijn 17de tot mijn 19de, wel bedrogen, tot 3x aan toe, 1x waar ik van wist,
    ik had hem vergeven, maar vertrouwen deed ik niet, was ook erg jaloers,

in mijn huidige relatie van bijna 8 jaar inmiddels ben ik nooit vreemd gaan (hij ook niet) en heb daar ook de behoefte niet naar, ben ook nooit verliefd geweest op een ander, uiteraard fantasieën is iets anders
    :D

mijn mening is het veel dames hier, in een relatie kan je misschien wel verliefd worden op een ander maar het is hoe je met die gevoelens omgaat, vreemdgaan overkomt je echt niet, ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Nee. En ik durf gerust te zeggen dat ik dat nooit zal doen.

13. Bailey1989

Bailey1989 Niet meer actief

In mijn vorige relatie wel en niet 1x maar gewoon een half jaar lang. Ik was verliefd op diegene waarmee ik vreemd ging. Ik weet het het is niet netjes maar ik heb nooit spijt gehad waarschijnlijk omdat die relatie niet was wat het hoorde te zijn en ik was 16 jaar dus ook niet zo serieus. Nu daarentegen nee nooit ik moet er niet aan denken ik ben veel te gelukkig met mijn man.

14. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe
    nee, verschrikkelijk en zal ook nooit mijn man bedriegen! Als ik bedrogen zou worden zou ik overigens mijn partner nooit kunnen vergeven.

Bij mijn man zijn ouders is het gebeurt en bij ons vroeger in het gezin ook en ik vind dat echt het laagste wat iemand je kan flikken. Ik snap ook niet dat mensen na een potje vreemdgaan weer naast hun partner in bed kruipen, gadverdamme zeg. ik vind ook echt dat je niet alleen je partner bedonderd maar ook je kinderen.

Daarnaast vind ik overigens als je 15 & jonger bent ik het niet echt als vreemdgaan zie want wat dat betreft heb je weinig met elkaar opgebouwd kwa gezin/ huisje e.d

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Nee.
    Mijn mening hierover; als je de behoefte hebt aan seks met iemand anders, zit er iets niet goed. Dan moet je er met partner over praten.
    Als een van de twee het bv saai vind, nou daar kan je een hoop dingen op verzinnen toch? Filmpjes, massage... Enz enz.
    Als een van de twee gevoelens heeft voor iemand anders, moet je daar ook goed over praten. En idd het is wat je ermee doet!
    En het gel*l van ik was dronken, jij was zwanger, zij drong zich op, ik kon er niks aan doen... Vind ik echt erg.
    Vreemdgaan vind ik respectloos, maar nogmaals dit is mijn mening. Als je met elkaar afspreekt dat je een 'open huwelijk' hebt of samen naar clubs gaat is dat ook prima, ieder zijn ding, als je elkaar maar in z'n waarde laat.

17. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Nee nog nooit en heb er ook helemaal geen behoefte aan.
    Ik vind het niet kunnen en een groter onrecht kan je iemand niet aandoen!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hier vanmiddag de ultieme test gehad :D

Was lekker een dagje met ml naar de sauna en aangezien ik zwanger ben heb ik maar niet meegedaan aan het opgietritueel waar mijn man wel aan meedeed. Ik ben lekker buiten in het bubbelbad gegaan die ik geheel voor mijzelf had, maar niet voor lang! Al snel kwam er een man bij me zitten en eerlijk is eerlijk, hij had een goddelijk lichaam en een heerlijke kop om naar te kijken, al met al erg aantrekkelijk! Hij knoopte direct een gesprek met mij aan en vroeg of ik altijd alleen naar de sauna ging. Ik antwoordde dat ik samen met mijn man was en dat hij net aan de opgietsessie was begonnen. We praatten over vanalles en nog wat, over sauna's, kinderen enz. Toen ik zei dat ik zwanger was zei hij dat ik er prachtig mooi en stralend uitzag....uhm nou dankjewel, voelde me best gevleid! Maar zocht hier nog niet echt iets achter. We kletsten verder en ondertussen kwam mijn man er weer gezellig bij zitten. Op een gegeven moment gingen we verder aan onze saunaronde en we kwamen hem ineens overal tegen, ok dat kan natuurlijk. Op een gegeven moment ging ml het dompelbad in en ik lag al heerlijk in het warme bad. Ik zag de man richting het dompelbad lopen, maar ineens keek hij mij aan en kwam weer mijn kant op. Ik vroeg hem of het dompelbad hem te koud was, maar hij antwoordde van niet, maar dat ik hier was en daarna zei hij: wat heb je toch prachtige ogen, opwindende ogen.....
    Ml kwam eraan en hij zwom van mij weg en zei nog een keer: echt heel opwindend! (Als ml had geluisterd had hij het zo kunnen horen)
    Ik stond even met mijn mond vol tanden en was blij dat ml het water in dook. (Niet dat er anders iets gebeurd was hoor, want vreemdgaan is niet mijn ding)
    Ik heb alles aan ml verteld en hij wilde hem gelijk achterna gaan, maar ik wilde het gezellig houden en heb gezegd dat hij toch de enige voor me was.
    Vervolgens achtervolgde de man ons overal en hij kwam zelfs weer bij ons in het bubbelbad zitten en raakte me onder water steeds per ongeluk aan. Ik heb z'n hand steeds weg geduwd en z'n kant niet meer opgekeken en toen was het wel duidelijk volgens mij ;)

Denk wel dat als ik vrijgezel was geweest dat het heel anders had gelopen ;)

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nope, hier niet

20. 2015mama

2015mama Actief lid

Aug 13, 2014
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    #80 2015mama, Feb 9, 2015
    Last edited: Feb 9, 2015
    Dus dat, ik lees dat veel van jullie fantaseren over andere mannen.. ik begin me nu echt af te vragen of ik de enige ben, die letterlijk elke man, jongen verafschuwd. Ik heb echt bij elke man, jongen wel iets wat ik zo verschrikkelijk, smerig, vies of eng vind.. Heel raar gevoel..
    Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik alleen al de gedachte van vreemdgaan, al vreemdgaan vind.
    Ik moet er ook niet aandenken dat hij alleen al een andere meid in ze kop krijgt op mij, en ze dochter na.

Ikke vreemdgaan? Ik kies liever voor een vuurpeloton.

Share This Page