Ik moet dit echt even met jullie delen. Begin je dag (en week) met een dansje, begin je dag met een lach http://www.youtube.com/watch?v=JGn080FozD4
Ja Ik vond het zo'n vrolijk filmpje, dat maakt je dag toch gelijk goed. Ook best vermoeiend hoor dat bij alles waar muziek uitkomt even gestopt moet worden voor een dansje
wat een super schattig en knap kindje heb jij! Heel lief filmpje. Super cute hoe hij danst. Hoe oud is hij geworden? (je onderschrift ) PROFICIAT!
oow haha dat onderschrift klopt niet? Niet jarig vandaag iig. Maar thnx anyway Ja en altijd vrolijk, hij is zooo lief. Maar dat zijn natuurlijk alle kindjes. Het mooiste is altijd dat de meest chagrijnige mensen nog vrolijk van hem worden. Kinderen zijn mooi, hun liefde nog mooier en onschuldigheid nog mooier.
Wat schattig! Hier ook een zoontje die bij elk muziekje wat hij hoort begint te dansen. Hij kan al sinds klein met zijn billen schudden . Zit in het bloed denk ik .
Dank jullie wel. Denk ook dat het in het bloed zit idd, en dit is dan echt nog een mini dansje. Ik kom serieus geen enkele winkel normaal door met al die muziekjes Meestal ben ik ook te laat met het filmen, maar nu dan toch eindelijk gelukt.