vreemdgaan

Discussion in 'Mama en gezin' started by Denpatx, Aug 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    #41 troetjuh, Aug 13, 2015
    Last edited: Aug 13, 2015
    Nou sorry hoor geen goed woord over voor die vent van je
    Sex hebben met zen stiefzusje en met de vriendin van zen broer
    Dat vind eigenlijk al behoorlijk ziek zoiets doe je toch niet...
    ik zou niet eens verder kunnen met zo iemand
    Ik zou echt me koffers pakken je verdient beter Okal zie je dat nu nog niet in

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Ik hoop echt voor jullie dat het goed komt, maar houd wel jezelf in de gaten. Een kind heeft heel veel aan een moeder die gelukkig is.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk niet dat deze relatie kans van slagen heeft.

Jullie hebben beide geen respect voor de relatie. Ik vind ook dat je teveel naar hem wijst. Jij bent hiermee begonnen terwijl hij wel serieus was. Dat hij nu zoiets heeft van dat hij dan ook niet trouw hoeft te zijn is fout maar wel begrijpelijk. En wraak nemen door dan ook maar met een ander in bed te duiken?

Nee sorry ik kan er niks anders over zeggen dan ga uit elkaar. Zoek een andere vent en gedraag je dan volwassen.

4. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat lastig en wat balen. Ik snap het zeker, van jullie beiden. Al zou je denken dat je nu je een kindje hebt er beiden wel wat volwassener in kunt staan...

Ik denk oprecht dat het heel lastig is om zulke gewoontes te veranderen. Jullie basis van vertrouwen is al niet gelegd in het begin.

Ik denk veel praten, schrijven, afspraken maken en misschien een relatietherapeut. Sterkte.

Share This Page