Vreemdgaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij vreemdgegaan?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als die liefde wederzijds is zou ik de relatie eerst gedaan maken ts.
    Ook al gaat de relatie niet goed. Eenmaal bedrogen kan je het nooit meer ongedaan maken. Beter eerlijk zijn met je vriend en vooral met jezelf.

Ik ben ook van mijn vorige relatie naar mijn vriend gegaan. Maar heb het eerst gedaan gemaakt. Relatie ging echt niet goed!
    Nu zijn we 8 jaar samen en hebben we een kindje. Beste beslissing ooit.
    mijn ex had me een paar keer bedrogen maar ik kan met trots zeggen dat ik dat niet heb gedaan.

Bij jullie zijn wel kinderen in het spel dus de beslissing is veel moeilijker maar liever een eerlijke mama dan een mama die papa bedrogen heeft.

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Is het dan niet een idee om eerst aan je relatie te gaan werken ipv te gaan denken over vreemd gaan?

Alleen het er over nadenken vind ik al raar en niet kunnen.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nee nooit gedaan en zou het ook nooit doen.
    Ben een volwassen vrouw met 3 kinderen en ga me niet gedragen als een 17 jarige.

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Shocking 7,5% is vreemd gegaan in de huidige relatie :O

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    25 JA beantwoord... wow

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Nee ik ben nooit vreemd gegaan en zal dat nooit doen ook. Ik zou dan het fatsoen hebben om eerst te stoppen met mijn man en dan pas wat anders.

7. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Nee! Ik vind t sowieso not done maar helemaal als er kinderen in t spel zijn vind ik t echt niet kunnen.

8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik ben nog nooit vreemdgegaan in een relatie, ik ben alleen wel 'die andere vrouw' geweest. Mijn huidige vriend had nog een relatie toen ik iets met hem kreeg. Ik wist er van, maar ik kon hem niet laten gaan, ik wist, hij is mijn ware. Zijn relatie ging niet goed meer, en na 2 maanden heeft hij het met haar uitgemaakt. Tuurlijk denk ik nu weleens, ik had gewoon moeten wachten tot hij het had uitgemaakt. Maar ik was zooo verliefd, ik kon niet zonder hem.
    Wij zijn nu bijna 13 jaar samen en we hebben 3 kinderen.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Niet in mijn huidige relatie ;)
    Hahaha, moet ik wel even toelichten hoor, want ik heb 1x gezoend met een jongen op schoolkamp, toen ik 16 was, en dat was een soort van payback/statement maken richting de eikel, die toen mijn vriendje was, omdat ie mij gedumpt had voor zijn ex en toen weer bij mij aankwam. Was 16 of zo.

Ik ben tegen vreemdgaan en zou ook nóóit 'de andere vrouw' willen zijn. Bah. De gedachte maakt me al misselijk. En het excuus, dat je relatie al slecht is/was, is zo slap! Want als dat het geval is, dan verbreek je die relatie!

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vraag ik me ook af, zit je nu echt te denken om vreemd te gaan :(

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja ik ben vreemdgegaan in mijn huidige relatie. Inmiddels is alles helemaal goed tussen ons.

12. stressbal

stressbal Niet meer actief

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik niet. Wel last gehad van een ontrouwe partner en dat is niet leuk.

14. Vlaflip

Vlaflip Actief lid

21 jul 2015
    269
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee nooit.

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nee in mijn huidige relatie niet, hoewel ik wel een tijdje een collega heel spannend heb gevonden en het wel door mijn hoofd is gegaan. Gek genoeg viel dat ook samen met een tijd waarin het tussen mijn man en mij niet zo goed ging. Heb overigens niks gedaan ermee en inmiddels vind ik die collega ook helemaal niet meer spannend :)
    Mijn man wist er wel van trouwens, ben daarin wel eerlijk geweest. Moet er niet aan denken hem te bedriegen. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je in een periode zit waarin het niet zo lekker loopt, je dan in die situatie terecht kan komen waarop je dan misschien niet de juiste keuze maakt.

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben in het verleden wel eens vreemdgegaan maar ik heb bijv. dit gehad.

Anyway, ik heb bijna 2 jaar lang vast gezeten aan een figuur dat ik had opgedaan tijdens carnaval.. En het ging gewoon niet weg.. Nadat ik het na een week al had uitgemaakt ging hij maar niet weg voor ik het wist liet mijn moeder hem onbeperkt voor een tijdje logeren want hij was het huis uitgeschopt.. Ik was net 15, hij 16 en hij ging vervolgens ook niet naar school.. Mijn moeder had daar genoeg van evenals ik.. Dus ging hij bij mijn vader zitten.. Hij zat zelf onfatsoenlijk met vrouwen van 43 uit weet ik veel welk scandanavische land te ouwehoeren en hij ging maar niet weg dus uiteindelijk ben ik subsequent vreemd gegaan en daar heb ik ook geen spijt van.. Had eerder spijt van het feit dat ik hem mij die nacht liet thuis brengen (en er was niet eens iets gebeurd hij bleef daarna alleen maar terug komen en ging niet weg..)

Mijn oom leed twee levens na de geboorte van zijn dochter en ging daar bovenop nog subsequent vreemd.. Dat gaat mij een brug te ver.. Als je vast zit met iemand en die pleurt niet op maar de relatie is verder ver te zoeken.. Tja..

17. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ja, toen ik 18 was in een andere relatie en ook ik ben de andere vrouw geweest. Van dat laatste nooit spijt gehad want dat is nu de liefde van m'n leven en de fantastische vader van m'n fantastische zoon. Moet er nu niet aan denken om hem zoveel pijn te doen, mocht ik op dat punt komen dat is t denk ik tijd dat we óf aan onze relatie werken óf ermee stoppen. Daarna pas weer buiten de deur met de billen bloot.

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb nergens gezegd dat ik erover nadenk om vreemd te gaan;)

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee!

20. babymama87

28 sep 2013
    65
    0
    0
    Ja, wij zijn al sinds onze 16e samen, we zijn nu 28.
    Toen ik hem leerde kennen was ik net alles seksueel aan het verkennen en wij konden elkaar niet vaak zien vanwege de afstand.
    Dus dan maak je verkeerde keuzes als hormoongestuurde tiener, ben er niet trots op heb er toen ook heel erg spijt van gehad.
    Maar eigenlijk denk ik er bijna nooit aan terug behalve als het ter sprake komt ben blij dat hij het me vergeven heeft :)

Deel Deze Pagina