Nee. Ik ben wel de andere vrouw geweest. Leerde mijn man kennen op het werk, hij had nog een relatie. Die relatie zat alles behalve goed, maar hij durfde het niet uit te maken. We hebben ruim een half jaar "gewoon" contact gehad. Op een gegeven moment was de spanning zo hoog opgelopen dat we toch met elkaar in bed belande ook al wilde ik dat hij het eerst uitmaakte. Een week later heeft hij het uitgemaakt. Inmiddels zijn wij getrouwd en hij zegt toen al te weten dat ik de ware was, dus was niet om de spanning of gewoon omdat hij het lekker vond ofzo. Ik voelde mij hier al heel schuldig over. Ondanks dat ik best mijn meningen heb over vreemdgaan zal ik mensen hier niet om veroordelen. Iedereen maakt domme en foute beslissingen. De een gaat vreemd, een ander drinkt zich dronken terwijl ze thuis zijn bij kinderen, iemand anders loopt met wat voor geheimen dan ook rond. Allemaal dingen die altijd meerdere kanten van het verhaal hebben. Ik praat iets niet goed, maar wat ik wil zeggen is dat iedereen wel domme of foute dingen doet in zijn/haar leven. Ben je dan meteen helemaal een fout mens? Nee!
Nee, daar heb ik geen behoefte aan. Ik zou m'n man niet eens meer aan durven kijken als het wel zou gebeuren denk ik.