Vreemdgaande man confronteren

Discussie in 'De lounge' gestart door lloorrtt, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat vreselijk @LoeForceOne !!
    Héél knap dat je het nog wilt proberen, ik had dat niet gekund. En wat je uiteindelijk ook besluit, het is de juiste beslissing. Volg je gevoel, het komt goed!

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Meis wat ontzettend verschrikkelijk dit zeg. Maar wat ontzettend dapper van je om het toch door te willen zetten, ik had dit niet gekund. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat jullie dit kunnen doorstaan samen en er alleen maar sterker uit zullen komen.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Pfff, wat heftig dit!!! Hele dikke knuffel

4. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Het zou bij mij er aan liggen hoe of wat. In een dronken bui een eenmalige, op lust gebaseerde vrijpartij of een langere affaire, of verliefd worden.
    Dat eerste zou ik denk ik best over heen kunnen komen, mits hij er eerlijk over is. Een langere affaire of verliefd worden zou ik veel moeilijker vinden..

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Jemig wat een ultiem verraad. Wat moet het heftig zijn als dat fundament van een fijne relatie en goede vriendschap ineens weg is. Wat dapper dat je er aan wilt werken met een therapeut. Hoe staat hij er in? Heeft hij spijt? Wil hij er aan werken? Heel veel sterkte voor jou?

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik zou het op de man af vragen.
    Heb altijd tegen hem gezegd dat hij het moet zeggen als er iets niet goed gaat tussen ons wat dat ook is...
    Vertrouwen, seks, liefde, uiterlijk, zorgen...echt wat dan ook omdat we overal wel uitkomen of uit elkaar kunnen gaan, maar dat vreemdgaan onacceptabel is en onnodig.
    Als hij het gevoel heeft bij me weg te moeten gaan dan is daar ruimte voor namelijk.
    Mocht ik toch over evt vreemdgaan komen dan is dat een reden voor mij om niet meer verder met hem te gaan.
    Hij heeft mij als vrouw beschadigt, als partner, als moeder en als beste vriendin en zulk soort verraad hoef en wil ik van niemand pikken.
    Ik word geen heks die hem alles af probeert te nemen. Hij heeft recht op de helft van alles en ik heb maar de helft nodig.

7. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dankjewel alle lieve dames die hebben gereageerd! Ik heb het met bijna niemand gedeeld dus dit doet mij enorm goed!

Iemand vroeg waarom en of mijn man spijt heeft. Hij zegt dat het het moment was. Ze waren foto’s kijken op de bank. Ze hielt de telefoon dicht bij haar dus hij moest beetje naar haar toe buigen. Daar volgde wat aanrakingen. Ze zoende hem en hij ging er in mee. Daarna heeft hij gekeken of ik wel echt sliep (appartement dus alles gelijkvloers) en hebben ze het in de slaapkamer van onze zoon (die mij mij sliep) afgemaakt.

Hij doet enorm zijn best en heeft spijt. Heeft alle contacten met haar verbroken (ik ook overigens). Maar zelfs zijn best voelt niet goed genoeg. Hij heeft ons kapot gemaakt. Alles wat we hebben opgebouwd in 14 jaar. Onze hele toekomst is onzeker. Onze plan om te verhuizen, de kans dat onze zoon verplicht terug moet naar Nederland als we scheiden (ik mag hier niet blijven zonder hem) en ons hele toekomstbeeld moet worden bijgesteld. En dat doet enorm pijn.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    :eek: Hij is zelfs nog bij je komen kijken of je wel echt sliep!? En op dat moment ging bij hem geen lampje branden hoe ontzettend fout hij bezig was om t alsnog een halt toe te roepen.
    Mijn god wat een *piep*...
    Echt bizar dit....

Wat een kut situatie zit je in zeg! En ik vind het echt heel knap dat je het nog een kans wilt geven en therapie wilt proberen.
    Als je relatie toch goed zit dan ga je toch niet mee in zo’n bevlieging? Dan stop je het toch na de 1e zoen, of een paar zoenen....
    Oei volgens mij zou mijn vertrouwen onherroepbaar beschadigd zijn....
    Wat moeilijk ook dat je in het buitenland zit en niet mag blijven mochten jullie uit elkaar gaan.....alsof je nog niet genoeg tussen gevoelens in zit maakt dit t gevoelsmatig natuurlijk nog veel moeilijker....

Ik wil je veel sterkte wensen. Ik hoop dat wanneer je een keuze maakt hier 100% achter kunt staan (of dat nou is bij hem blijven of hem verlaten)

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ongelooflijk zeg. Wat een hel. Ik ben een beetje sprakeloos. :cry:
    Ik snap wel dat je het niet deelt trouwens hoor. Ik heb mijn ouders sommige ooms en tantes laten vertellen dat ik ging scheiden. Ik kreeg het tegenover sommige mensen gewoon niet mijn strot uit, heel erg. Maar ik hoop dat de reacties hier je een zetje geven om het wel te doen. Mensen kunnen geen rekening met je houden of begrip voor je opbrengen, als ze niet weten wat er speelt. Al is dat natuurlijk wel een eigen keuze wie het wel en wie het niet hoeft te weten, en welke details je wel en niet deelt. Ik heb heel weinig mensen de echte redenen (details) verteld waarom ik ben gescheiden. Sommige dingen hoeven mensen gewoon niet te weten, dan maar wat onbegrip. Het is een moeilijke afweging.
    Ik hoop dat jullie eruit komen in therapie. En dat je het een plek kunt geven.

LoeForceOne vindt dit leuk.
  10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    :eek: WHAAT!
    Heel veel sterkte in deze k*t situatie!

11. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik word hier gewoon letterlijk misselijk van weet je dat? Wat een nachtmerrie moet dit voor jou zijn! Waar de mensen die je vertrouwd, waar je van houdt en die je beste maatje (beiden) zouden moeten zijn al wel niet toe in staat blijken. Woorden schieten tekort.

Ik wens je kracht toe en wijsheid. Dat je dit ooit achter je kan laten en er sterker en gelukkig uit gaat komen.

Syane vindt dit leuk.
  12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
  13. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Geeeeeezzz, wat een ontzettend domme en lage actie van je man, LoeForceOne! Juist als je met je gezinnetje zo'n grote stap hebt gezet en zo ontzettend op elkaar aangewezen bent als jullie zijn, moet je je kop erbij houden en doen wat goed is voor je gezin! Zo'n achterlijke actie maakt de beslissing hoe ermee om te gaan in jullie geval nog veel lastiger dan wanneer je in Nl had gewoond. Ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe verraden je je voelt en hoop heel erg voor jullie dat je eruit kunt komen met therapie. Enige "voordeel" is dat hij waarschijnlijk niks geen gevoelens voor haar had, maar gewoon dacht met zn l#* in plaats van met z'n kop. Maar ja, het blijft een vreselijke actie en ik kan me voorstellen dat je dit niet zomaar uit je systeem krijgt.

Ik wens je heel veel sterkte! (en mocht je ooit in de buurt zijn en behoefte hebben aan kop koffie en weer even NL praten, let me know)

LoeForceOne vindt dit leuk.
  14. louan

louan Niet meer actief

Sjeetje. Hij zag je liggen en dacht niet, dit is dr vrouw van mijn leven. Ging terug naar kamer zoon en dacht niet, ik hou van mijn gezin. In plaats daarvan loopt hij letterlijk zn lul achterna om alles kapot te maken. Resoect dat je het nog probeert! Dit gaat echt te ver. Droevige situatie!! Sterkte met alles!

15. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wat lief, dankjewel Meis!

Het is ook echt heel laag. Ik stond op straat onderweg naar mijn werk toen ik de appjes kreeg. De grond zakte onder min voeten. Ik kan me nog vaag herinneren dat ik op straat in elkaar storte en hysterish hard heb gehuild en niemand die vroeg of ik hulp nodig had. Iedereen liep door.

De twee werken dat ik het niet wist heeft hij nog contact met haar gehad, hij wilde haar blijkbaar wel als n**kertje houden voor als we in Nederland waren en heeft het contact warm gehouden. Toen ik er achter kwam had hij spijt. Ik betwijfel of hij spijt heeft dat ik er achter hen gekomen of echt van de daad en hij mijn leven een hel maakt op dit moment. Het voelt alsof ik hier nooit meer overeen kom. Ik nooit meer iemand kan vertrouwen en de rest van mijn leven hoop dat het ooit een keer is afgelopen zodat ik me geen dag zo ellendig moet voelen als ik nu doe

Bijgevoegde bestanden:

16. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Oh wat heftig allemaal.. :( Veel is al gezegd, ik wil je alleen nog heel veel sterkte wensen.

17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

@LoeForceOne wat erg dat je dit hebt mee moeten maken. Ik heb er echt geen woorden voor. Een slippertje kan ik me ergens soms echt wel voorstellen, maar op deze manier? Walgelijk!
    Heel veel sterkte met het maken van een uiteindelijke keuze.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou sorry hoor maar dan heeft hij echt geen spijt gehad!!
    Anders had hij het gelijk wel opgebiecht en contact verbroken. Op de kamer van je zoon!! Hoe erg...

Leo85, Hobbelpaardje, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    @LoeForceOne, ik hoop dat jij jezelf op de eerste plaats zet en dat je een beslissing neemt waar jij 100% achter staat. Je mag trots op jezelf zijn dat je alle puzzelstukjes weer aan elkaar probeert te lijmen, vergeet alleen niet dat je man de gene is die alle puzzelstukjes bij elkaar moet rapen en moet vechten voor jullie huwelijk. Jij vecht namelijk al hard genoeg. En als ik op dat moment jou op straat zag breken en in elkaar zag storten van verdriet dan had ik je zeker weten een hele dikke knuffel gegeven! :thumup:

Syane en LoeForceOne vinden dit leuk.
  20. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Jeetje wat heftig zeg en wat zwaar voor jou. Heb je het wel gedeeld met je familie of vrienden die je vertrouwd? Iemand waarbij je kunt uithuilen? Ik hoop dat je de kracht vind om te doen wat goed voelt voor jou. Of dat nou weg gaan is of samen verder. En dat hij oprecht zijn best doet voor jou en jullie gezin.

Deel Deze Pagina