Vreemdgaande man confronteren

Discussie in 'De lounge' gestart door lloorrtt, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Na een tijdje ontdekte ik dat die man in manieren op mijn man leek, niet zozeer uiterlijk, maar wel hoe hij bv liep, lachte, sprak... dus misschien dat ik daarom zo snel verliefd werd? Ik zag iets dat ik herkende? Geen idee, ik ben wat dit soort dingen normaal juist heeel nuchter, dus zo plots zo intens verliefd was echt overrompelend.

louan vindt dit leuk.
  2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Wat fijn :)

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ook juist dat we dit samen konden bespreken en dat ik bewust voor hem koos maakte ons nog sterker, denk ik. Dus als hem hetzelfde overkomt en hij bespreekt dit niet met mij, zou dat wel heeel kwetsend zijn...

Dotjes vindt dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nou dat denk ik ook dat het je relatie juist sterker kan maken, maar nooit wanneer het stiekem gebeurt.

Ik denk dat ik vele malen meer moeit zou hebben met het liegen en bedriegen dan met het fysieke contact van mijn partner met een ander

5. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Herkenbaar hoor, dat overrompelende! Hij leek toen voor mij juist in niks op mijn toenmalige partner, maar toch was het in 1x raak. En wederzijds. Heel bizar!

Fuddey vindt dit leuk.
  6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat inderdaad.

7. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Heftige reactie dit.
    Is er dan überhaupt wel respect in je relatie vraag ik me af.

Dotjes, Zoe123, itakepictures en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    We hebben het over een vreemd gaande man toch? Daar heb ik op zo'n moment geen respect meer voor nee. Waarom zou ik respect moeten hebben voor iemand die mij belazerd?

Respect is hier juist enorm aanwezig in de huidige relatie, wij hebben namelijk het respect door dit elkaar niet aan te doen.

K00 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  9. Posh

Posh Niet meer actief

Wat een taal ook :|

Oona, suus1983 en xElles vinden dit leuk.
  10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ow mijn hemel zeg, scroll lekker door als je niet tegen mijn mening kan :rolleyes:

K00, LMSB, aYh4L8 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Als je goed leest dan lees je dat ik dat ook ben. Met als aanvulling: wat voor voorbeeld ben je voor je kinderen.

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Haha ik moest meteen denken aan het PowerMommy topic.
    Toen kwam ook voorbij dat iemand iets zei als: “Als ze niet stopt dan tuf ik haar in haar bek.”
    Nou, heel ZP op hun achterpoten.. en hier werd niet op gereageerd :rolleyes:

Dotjes, Spoetnik en Evanesco vinden dit leuk.
  13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ‘Harder zou ik hem niet kunnen treffen”.
    Dat is toch echt de kinderen als middel om hem te straffen bedoeld. Ik vind het trouwens ook nogal arrogant om te denken dat de vader een bezoekrecht/omgangsregeling zou krijgen. Dat hij zijn seksuele behoefte met een ander dan met de bedrogen partner dan niet heeft kunnen onderdrukken maakt hem niet per definitie een slechte vader. Misschien wil hij wel co-ouderschap of de kinderen volledig bij hem willen wonen en dat de bedrogen partner slechts eenmaal in de veertien dagen de kinderen zou zien aangezien de bedrogen partner de kinderen gebruikt in de strijd om de partner pijn te doen. We leven niet meer in de jaren 80 waarin de vader vaak de kinderen verloor of slechts eenmaal in de veertien dagen mocht zien na een scheiding...

lidu1 vindt dit leuk.
  14. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Zo lees ik haar reactie niet. Ik lees dat ze wanneer ze hoort weggaat met de kinderen en hij dus in een leeg huis thuiskomt. Dat dit hem heel hard zou raken. Klopt dit @Eva2011?

Ot: Of ik ga met kinderen ergens logeren of hij mag wegblijven. Ik zou gek worden in ieder geval, ontzettend gekwetst. En hem dus even niet willen zien. Ook willen gooien en smijten met dingen maar of ik dat doe weet ik niet. Hoop nooit in die situatie te komen.

@lloorrtt, wat doe jij? Zit je nu in deze situatie?

15. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Wij hebben het allebei meegemaakt dat we gek zijn geworden op een ander.

Hij toen we net samen woonden en geen kinderen hadden, ik later toen we al getrouwd waren en kinderen hebben.

Het is moeilijk en afhankelijk van alles. Zet je je partner voor schut, wat doe je eraan om het contact te vermijden, ga je erop in, wat wil je ermee.

Ik weet dat een mens niet monogaam is, maar weet wel welke toekomst je samen voor ogen hebt.
    Vecht je er samen voor, of geef je op omdat het bij een ander leuker makkelijker en spannender lijkt..
    Keuzes en wilskracht.

femkes en Zoe123 vinden dit leuk.
  16. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik ben iemand die dit dus niet besproken heb met mijn man.

Ik werd verliefd op een collega, dit was wederzijds..

Ik wilde mijn man niet kwetsen door iets op te gooien waar ik niet van plan was er ook maar iets mee te gaan doen.

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn! Dat is natuurlijk een prachtig voorbeeld hoe het ook wel goed kan komen. Maar ik denk dat eerlijkheid hierin de sleutel is. Want stel dat je idd iemand anders leuk gaat vinden en je speelt open kaart, dan kun je er zoals bij jullie ook bewust voor kiezen er niets mee te doen en voor je relatie vechten. Ikzelf zou als jouw man trouwens dan wel weer onzeker worden denk ik. Maargoed, dat is ook iets waar aan gewerkt kan worden. Fijn dat het goed is gekomen!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat klopt wel, maar het zou niet zo moeten zijn dat mijn man bijv. een affaire kan hebben en vervolgens met de kinderen vertrekt. Dat zou natuurlijk nooit een optie zijn, ik denk dat ze dat bedoelt.. ;)

19. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Niks, ik zou hem veel plezier wensen.

Eva2011 vindt dit leuk.
  20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Juist. Een leeg huis zou hem enorm pijn doen en hem doen beseffen wat hij op het spel heeft gezet. Wat daarna volgt is van later orde maar ik zou hem zijn kinderen nooit ontnemen want hij is een goede vader.

Hoe @maartje84 het verder opvat mag ze zelf weten maar ga mij nu niet lopen afschilderen als een of ander koud mens omdat jij mijn post totaal verkeer opvatte, zelfs na mijn tweede post nog. Onvoorstelbaar hoe jij overal je mening door probeert te drammen. Misschien eens toegeven dat je iets verkeerd opgevat hebt. ;)

Bloem2310, Hopsatee, Zonnestralen en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina